Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Pytania dotyczące Aktualności

Aktualności w Bitrix24 to przestrzeń robocza, w której pracownicy dzielą się wiadomościami, omawiają sprawy i szybko uzyskują dostęp do ważnych informacji. Tutaj można pisać wiadomości i komentować je, tworzyć ankiety, uruchamiać procesy workflow i wiele więcej. W artykule zebraliśmy odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące Aktualności w Bitrix24.

W artykule omówimy:

Kim jest ukryty odbiorca w wiadomościach

Ukryty odbiorca to grupa z ustawieniem prywatności „Ukryte”. Taka grupa nie jest widoczna na liście ogólnej, a dołączyć do niej można tylko na zaproszenie. W wiadomości jej nazwę widzą tylko uczestnicy, dla pozostałych odbiorców wyświetla się jako „Ukryty odbiorca”.


Jak usunąć komentarze do zadań z Aktualności

Włącz tryb „Ukryj zadania”, aby komentarze do zadań nie pojawiały się w Aktualnościach. Po włączeniu tej opcji w Aktualnościach widoczne będą wyłącznie wiadomości oraz powiadomienia dotyczące procesów workflow i wydarzeń. Z zadaniami można pracować w sekcji „Zadania i projekty”.

Kliknij Trzy kropki (...) > Ukryj zadania.


Czy można wysłać wiadomość do wszystkich pracowników jednocześnie

W Aktualnościach Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości do wszystkich pracowników jednocześnie. Nie musisz ręcznie wybierać każdego użytkownika — wystarczy zaznaczyć opcję „Wszyscy pracownicy”.

Administrator Bitrix24 zarządza tą opcją: może ją całkowicie wyłączyć lub zezwolić na jej użycie tylko wybranym pracownikom.

1–3. Przejdź do sekcji Ustawienia > Ustawienia Bitrix24 > Komunikacja.
4. Otwórz zakładkę Aktualności.
5–6. Włącz opcję Zezwól na posty rozgłoszeniowe i określ, kto może z niej korzystać — wszyscy lub tylko wybrani pracownicy.
Ustawienia Bitrix24


Jak utworzyć wersję roboczą wiadomości w Aktualnościach

Jeśli chcesz przygotować wiadomość wcześniej, ale jeszcze jej nie publikować, możesz utworzyć wersję roboczą. To pozwoli dopracować tekst i opublikować wiadomość w odpowiednim momencie.

1–2. Napisz wiadomość w Aktualnościach i w polu odbiorców wybierz tylko siebie — dzięki temu współpracownicy nie zobaczą jej po publikaci.
3. Wyślij wiadomość.
4–5. Kliknij Trzy kropki (…) w opublikowanej wiadomości i wybierz Edytuj.
6. Kliknij Zapisz wersję roboczą.
Jak napisać wiadomość w Aktualnościach
Jak utworzyć wersję roboczą wiadomości w Aktualnościach


Jak znaleźć wersję roboczą i opublikować wiadomość w Aktualnościach

Wszystkie wersje robocze Twoich wiadomości są przechowywane w profilu osobistym. Można je edytować i opublikować w dowolnym momencie.

1–3. Przejdź do profilu osobistego i otwórz zakładkę Aktualności.
4–5. W górnym menu wybierz Wszystkie > Wersje robocz.
6–7. Znajdź odpowiednią wersję roboczą wiadomości i kliknij Trzy kropki (...) > Edytuj.
8. W razie potrzeby edytuj wiadomość i kliknij Opublikuj.


Jak znaleźć post w Aktualnościach

W Aktualnościach można szybko znaleźć potrzebną wiadomość. Do tego celu służą:

Pole wyszukiwania. Wpisz słowo lub jego część w polu wyszukiwania, a w Aktualnościach pojawią się wszystkie wiadomości z pasującymi wynikami w tytule, treści, opisie lub komentarzach.

Filtry. Można skorzystać z gotowych:

  • Praca — powiadomienia o raportach z pracy, zmianach czasu pracy i aktywnościach w zadaniach.
  • Ulubione — wiadomości, które dodałeś do tej kategorii.
  • Moje działania — wiadomości, których jesteś autorem.
  • Ogłoszenia — tylko ważne ogłoszenia.
  • Proces Biznesowy — uruchomione workflow, w których uczestniczysz.
  • Extranet — wiadomości, w których uczestniczą użytkownicy zewnętrzni.

Jeśli gotowe filtry nie są wystarczające, utwórz własne:

1. Wybierz odpowiednie pola i określ ich wartości. Na przykład wiadomości od konkretnego autora z bieżącego miesiąca.
2. Kliknij Zapisz filtr.
3–4. Podaj nazwę filtra i kliknij Zapisz.
Jak znaleźć wiadomość w Aktualnościach
Ogłoszenia w Aktualnościach


Czy pracownicy mogą zmienić swoją odpowiedź w ankiecie

Użytkownicy mogą zmienić swój głos w ankiecie, jeśli podczas jej tworzenia włączono opcję „Użytkownicy mogą zmienić swój głos”. Skontaktuj się z autorem wiadomości, jeśli chcesz zmienić swoją odpowiedź.
Ankieta w Aktualnościach


Czym jest „Tryb inteligentnej obserwacji” i tryb „Ukryj zadania”

Tryb „Ukryj zadania” ukrywa zadania z Aktualności, pozostawiając tylko wiadomości i powiadomienia. Tryb inteligentnej obserwacji wyświetla w Aktualnościach te wiadomości, w których uczestniczysz: napisane, skomentowane, w których Cię wspomniano lub dodano jako odbiorcę.

Po wyłączeniu obu trybów w Aktualnościach wyświetlą się wszystkie zadania, wiadomości i komentarze w kolejności chronologicznej.
Ukryj zadania w Aktualnościach
Tryb inteligentnej obserwacji


Czy można przypiąć wiadomość

Aby post zawsze był widoczny, przypnij go na górze Aktualności. Kliknij ikonę spinacza obok wiadomości, którą chcesz przypiąć.


Dlaczego nie widzę niektórych wiadomości w Aktualnościach

Wiadomości są widoczne tylko dla tych pracowników lub działów, które zostały wskazane na liście odbiorców. Jeśli pracownik nie został wybrany jako odbiorca, nie zobaczy posta.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Często zadawane pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24 Uprawnienia dostępu do dokumentu transferu Uprawnienie do rezerwacji produktów Uprawnienia dostępu do Zarządzania Asortymentem e-Podpis Bitrix24: podpisanie dokumentu przez klienta e-Podpis w HR: Utwórz grupę pracowników Uprawnienie do dokumentu sprzedaży e-Podpis w HR: Lista pracowników bez zgody na e-podpis Uprawnienia dostępu do Tablic Strona docelowa ze szczegółami firmy