Bitrix24 to przestrzeń do współpracy, w której zadania, czaty, połączenia, kalendarz i inne narzędzia są ze sobą zintegrowane. Nie musisz przełączać się między różnymi aplikacjami — wszystko, czego potrzebujesz do pracy, znajdziesz w jednym miejscu.
Zebraliśmy odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące narzędzi Bitrix24:
- Ogólne pytania
- Współpraca
- CoPilot
- CRM
- Centrum Kontaktowe
- Strony i sklepy internetowe
- Automatyzacja
- Integracje
- Analityka
Ogólne pytania
Odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące pracy w Bitrix24: logowanie, ustawienia, bezpieczeństwo danych, kontakt ze Wspaciem. Artykuły pomogą szybko zrozumieć Bitrix24 i zorganizować wygodną pracę dla całego zespołu.
Często zadawane pytania dotyczące Bitrix24
Pytania dotyczące bezpieczeństwa Bitrix24
Pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24
Pytania dotyczące Ustawień Bitrix24
Pytania dotyczące autoryzacji
Pytania dotyczące widżetu i profilu pracownika
Jeśli aplikacja desktopowa Bitrix24 nie działa — przyczyny i rozwiązania
Współpraca
Odpowiedzi na pytania dotyczące czatów, aktualności, zadań, grup, kalendarza, dysku, poczty i innych narzędzi. Pomogą zorganizować procesy tak, aby informacje nie ginęły, a praca była przejrzysta.
Pytania dotyczące czatów w Bitrix24
Pytania dotyczące Aktualności
Pytania dotyczące zadań Bitrix24
Pytania dotyczące grup i projektów Bitrix24
Pytania dotyczące collabów i grup ekstranetowych
Pytania dotyczące kalendarza
Pytania dotyczące dysku
Pytania dotyczące poczty Bitrix24
CoPilot
Odpowiedzi na pytania dotyczące pracy z asystentem AI CoPilot. Pomaga on napisać tekst, ocenić pomysł, sformułować myśl lub wyodrębnić najważniejsze informacje z długiej wiadomości.
Pytania o CoPilot
CRM
W artykułach zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące CRM i innych narzędzi do pracy z klientami w Bitrix24. Dowiesz się, jak łączyć elementy CRM, liczyć przejścia po linkach w e-mailach, eksportować stany magazynowe, pracować z zasobami w rezerwacjach online i wiele więcej.
Pytania dotyczące Bitrix24 CRM
Pytania dotyczące poczty w CRM
Pytania dotyczące Marketingu
Pytania dotyczące Rezerwacji online
Centrum Kontaktowe
W artykułach zebrano odpowiedzi na pytania dotyczące podłączania komunikatorów, mediów społecznościowych i Telefonii do Bitrix24. Dowiesz się, jak usunąć kanał otwarty, co zrobić, jeśli nie można zadzwonić z wynajętego numeru, i jak rozwiązać inne częste problemy.
Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego
Problemy z połączeniami wychodzącymi: przyczyny i rozwiązania
Strony i sklepy internetowe
W artykułach zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące tworzenia stron i sklepów internetowych w Bitrix24: jak zmienić domenę, dodać ustawienia SEO, podłączyć systemy płatności, skonfigurować rabaty na produkty i wiele więcej.
Pytania dotyczące Stron Bitrix24
Własna domena: FAQ
Automatyzacja
Odpowiedzi na pytania dotyczące automatyzacji w Bitrix24: jak skonfigurować reguły automatyzacji i workflow, jakie działania są dostępne i co zrobić, jeśli nie działają zgodnie z oczekiwaniami.
Jeśli reguły automatyzacji i workflow nie działają — przyczyny i rozwiązania
Integracje
Wyjaśniono, jak podłączyć Bitrix24 do innych usług, korzystać z aplikacji z Bitrix24 Market, aby rozszerzyć możliwości Bitrix24.
Często zadawane pytania o aplikacje z Marketu Bitrix24
Analityka
Zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące Kreatora BI, raportów CRM i Sales Intelligence: jak podłączać źródła danych, konfigurować raporty, filtry i wykresy, a także analizować efektywność sprzedaży i kanałów reklamowych.
Pytania dotyczące Analityki BI i Kreatora BI