Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Naklejki w czatach

W Komunikatorze Bitrix24 możesz używać naklejek — to znany i szybki sposób, aby ożywić służbową komunikację. Naklejki pozwalają reagować na wiadomości bez słów: możesz wysłać je zamiast „ok” czy „dzięki”, wesprzeć współpracownika lub po prostu dodać emocji na czacie.

W Bitrix24 znajdziesz gotowe zestawy — zachowują służbowy ton, a jednocześnie pozwalają rozmawiać swobodniej. Możesz korzystać z nich lub dodać własne.

Naklejek możesz używać w:

  • czatach prywatnych i grupowych,
  • komentarzach do postów w kanałach,
  • collabie,
  • czatach zadań.
W artykule pokażemy, jak:

Jak wysłać naklejkę

Domyślnie wszyscy pracownicy mają dostęp do standardowych zestawów naklejek. Możesz ich używać w Bitrix24 na komputerze i w aplikacji mobilnej.

Wersja webowa
Aplikacja mobilna

Aby wysłać naklejkę:

1. Otwórz wybrany czat, kanał lub collab.
2. Kliknij ikonę Emoji w polu wprowadzania tekstu.
3. Przejdź do zakładki Naklejki.
4. Kliknij wybraną naklejkę — od razu pojawi się na czacie.

Wysłane naklejki zapisują się w sekcji Ostatnie — zawsze masz pod ręką 12 najnowszych. Co możesz z nimi zrobić:

  • Wysłać — kliknij naklejkę.
  • Usunąć konkretną naklejkę — kliknij ją prawym przyciskiem i wybierz Usuń z ostatnich.
  • Usunąć wszystkie — kliknij Trzy kropki (...) > Wyczyść ostatnie.

1. Otwórz wybrany czat, kanał lub collab.
2. Kliknij ikonę Naklejki w polu wprowadzania.
3. Wybierz naklejkę.
4. Kliknij ją, aby wysłać na czat.

Wysłane naklejki zapisują się w sekcji Ostatnie — zawsze masz pod ręką 12 najnowszych. Co możesz z nimi zrobić:

  • Wysłać — kliknij naklejkę.
  • Usunąć konkretną naklejkę — przytrzymaj naklejkę i wybierz Usuń z ostatnich.
  • Usunąć wszystkie — kliknij Trzy kropki (...) > Wyczyść ostatnie.

Jak utworzyć własny zestaw naklejek

W Bitrix24 możesz tworzyć własne zestawy naklejek — na przykład z firmowymi memami lub symboliką Twojej firmy. Po wysłaniu naklejki na czat inni uczestnicy będą mogli dodać sobie cały zestaw.

Naklejki możesz wgrywać w formatach webp, png i jpg. Plik webp nie może przekraczać 500 KB. Jeden bok obrazu musi mieć dokładnie 512 pikseli, najlepsza wielkość to 512×512. Dla formatów png i jpg nie ma takich ograniczeń, ale warto stosować te same parametry, aby naklejki wyglądały identycznie na komputerze i w aplikacji mobilnej.
Wersja webowa
Aplikacja mobilna

1. Otwórz czat, kanał lub collab.
2. Kliknij ikonę Emoji w polu wprowadzania tekstu.
3. Przejdź do zakładki Naklejki.
4. Kliknij Plus (+).
5. W oknie, które się otworzy, kliknij Dodaj obrazy i wybierz pliki z komputera.
6. Wpisz nazwę zestawu. Jeśli jej nie podasz, zostanie wygenerowana automatycznie.
7. Kliknij Utwórz.
8. Zestaw gotowy — możesz już wysyłać z niego naklejki na czat.

1. Otwórz czat, kanał lub collab.
2. Kliknij ikonę Naklejki.
3. Kliknij Plus (+).
4. Wybierz obrazy z galerii telefonu — zaznacz je znacznikami.
5. Kliknij Wyślij pliki.
6. i 7. Wpisz nazwę zestawu i kliknij Dalej. Jeśli nie podasz nazwy, zostanie wygenerowana automatycznie.
8. Kliknij Utwórz.

Po utworzeniu pierwsza wgrana naklejka staje się awatarem zestawu.


Jak dodać naklejki współpracowników

Gdy współpracownik wyśle naklejkę na czacie, możesz dodać cały jego zestaw do swojej kolekcji.

Wersja webowa
Aplikacja mobilna

1. Kliknij naklejkę — otworzy się cały zestaw.
2. Kliknij Dodaj zestaw.
3. Zestaw pojawi się w zakładce Naklejki.

1. Kliknij naklejkę — otworzy się cały zestaw.
2. Kliknij Dodaj zestaw.
3. Zestaw pojawi się w zakładce Naklejki.


Jak zarządzać zestawami naklejek

Wersja webowa
Aplikacja mobilna

Własne zestawy. Stworzone przez Ciebie zestawy naklejek możesz edytować, zmieniać nazwę lub usunąć u wszystkich użytkowników.

Aby edytować zestaw naklejek:

  • dodać nowe — kliknij Plus (+),
  • usunąć konkretną naklejkę — kliknij ją prawym przyciskiem i wybierz Usuń z zestawu.

Aby zmienić nazwę lub usunąć zestaw:

1. Kliknij Trzy kropki (...) przy nazwie zestawu.
2. Wybierz działanie:

  • Edytuj — zmień nazwę zestawu. Będzie widoczna dla wszystkich użytkowników.
  • Usuń u wszystkich — całkowicie usuń zestaw u wszystkich użytkowników.

Zestawy współpracowników. Dodane zestawy współpracowników możesz usunąć ze swojej kolekcji — kliknij Trzy kropki (...) > Usuń u mnie.

Zestawów domyślnych nie można usunąć.

Własne zestawy. Stworzone przez Ciebie zestawy naklejek możesz edytować, zmieniać nazwę lub usunąć u wszystkich użytkowników.

Aby edytować zestaw, kliknij Trzy kropki (...) > Edytuj i wybierz działanie:

  • dodać nowe — kliknij Plus (+),
  • usunąć konkretną naklejkę — przytrzymaj naklejkę i wybierz Usuń z zestawu,
  • zmienić nazwę zestawu — kliknij Trzy kropki (...) > Zmień nazwę i wpisz nową. Będzie widoczna dla wszystkich użytkowników.

Aby usunąć zestaw, kliknij Trzy kropki (...) > Usuń u wszystkich. Naklejki znikną u wszystkich użytkowników.

Zestawy współpracowników. Dodane zestawy współpracowników możesz usunąć ze swojej kolekcji — kliknij Trzy kropki (...) > Usuń u mnie.

Zestawów domyślnych nie można usunąć.

W skrócie

  • W Komunikatorze Bitrix24 możesz używać naklejek — to prosty i szybki sposób, aby ożywić służbową komunikację. Wyślij je zamiast „ok” lub „dzięki”, wesprzyj współpracownika lub dodaj emocji na czacie.
  • Domyślnie wszyscy pracownicy mają dostęp do standardowych zestawów naklejek — zarówno na komputerze, jak i w aplikacji mobilnej.
  • Naklejki możesz wysyłać w każdym czacie, kanale lub collabie — wystarczy wybrać i kliknąć.
  • Wysłane naklejki zapisują się w sekcji Ostatnie — zawsze masz pod ręką 12 najnowszych.
  • W Bitrix24 możesz tworzyć własne zestawy naklejek. Po wysłaniu jednej naklejki na czat inni uczestnicy mogą dodać sobie cały zestaw.
  • Własne zestawy możesz edytować, zmieniać nazwę lub usunąć u wszystkich użytkowników.
  • Dodane zestawy współpracowników możesz usunąć ze swojej kolekcji — kliknij Trzy kropki (...) > Usuń u mnie.
  • Zestawów domyślnych nie można usunąć.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać dział do czatu lub kanału w Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące czatów w Bitrix24 Jak utworzyć czat dotyczący zaległego zadania Ankiety w czatach Komunikator Bitrix24: Ustawienia Jak utworzyć czat publiczny Typy czatów w Bitrix24 Ogólny czat firmowy Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować Automatyczne usuwanie wiadomości