Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak zalogować się do Bitrix24 za pomocą adresu konta

Logowanie za pomocą adresu jest wygodne, jeśli pracujesz w wersji On-Premise lub masz kilka kont Bitrix24. Wpisz adres, a zostaniesz zalogowany bezpośrednio na potrzebne konto.

  1. Wprowadź adres Bitrix24, na przykład test123.bitrix24.pl.
  2. Kliknij Kontynuuj.
  3. Adres Bitrix24 można wprowadzić z https:// lub bez. Jeśli nie znasz adresu Bitrix24, zapytaj administratora.
  4. Wprowadź swój login.
  5. Kliknij Kontynuuj.
  6. Wprowadź hasło.
  7. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij odpowiedni przycisk.

Ze względów bezpieczeństwa administrator Bitrix24 może włączyć dwustopniowe uwierzytelnienie. W takim przypadku musisz wprowadzić sześciocyfrowy kod jednorazowy z aplikacji Bitrix24 OTP.
Dwustopniowe uwierzytelnienie

Jeśli aplikacja Bitrix24 OTP nie jest zainstalowana lub Twój numer telefonu uległ zmianie, skontaktuj się z administratorem Bitrix24. Tymczasowo wyłączy uwierzytelnienie dwustopniowe i będziesz mógł się zalogować.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć Bitrix24 Dokument Kwit składowy w aplikacji mobilnej Zaproś klienta na czat Telegram Dokumenty w mobilnym CRM Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow Dokument odpisu w aplikacji mobilnej Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu Dokument korekty zapasów w aplikacji mobilnej Zmień tryb CRM Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot