top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Przegląd opcji Telefonii

Typy połączeń telefonicznych

Dostępne opcje telefonii można znaleźć tutaj:  Telefonia > Połączenie:
  • Połącz ze swoim numerem -  dla połączeń wychodzących, dzięki czemu twój prawidłowy numer zostanie wyświetlony dla kontaktów, z którymi nawiązujesz połączenie, i będą one mogły oddzwonić do ciebie.
    Pamiętać, że opcja „Połącz ze swoim numerem” wyświetla tylko numer twojego telefonu w identyfikatorze rozmówcy dla połączeń wychodzących wykonywanych za pośrednictwem Bitrix24 po aktywacji. Nie łączy twojego numeru z Bitrix24 CRM dla połączeń przychodzących.
  • Wynajmij numer  - możesz wydzierżawić numer od naszego operatora i powiązać go ze swoim kontem. Aby to zrobić, wybierz kraj, region i jeden z oferowanych rodzajów numerów. Jeśli numer już nie jest potrzebny, możesz go wyłączyć.
    Upewnij się, żeby przesłać dodatkowe dokumenty (np. dowód adresu, kopię paszportu lub dowodu tożsamości) wymagane w niektórych regionach lub krajach. Postępuj zgodnie z instrukcjami (rozmiar obrazu nie powinien przekraczać 2000px). Przesłane dokumenty są zazwyczaj przetwarzane przez Fastcom LLC (naszego operatora VoIP) w ciągu 2 dni roboczych.
  • Połącz  SIP PBX  - połącz swoje biuro lub chmurę a pomocą PBX. 
Telefonia Bitrix24 jest rozwijana przy użyciu interfejsu API WebRTC. Bitrix24 wykorzystuje również pliki MP3 do przechowywania zapisów połączeń telefonicznych.

Ustawienia numerów telefonicznych

W zależności od typu połączenia w Bitrix24 istnieją różne ustawienia numerów telefonicznych. Oto krótki przegląd ustawień:

Przekierowanie połączeń
  • Przetwarzanie numeru wewnętrznego - jeśli opcja jest aktywna, Bitrix24 przekaże połączenie przychodzące do określonego pracownika (jeśli numer takiego pracownika został wybrany) i  poinformuje o działaniach w przypadku, gdy pracownik nie odbierze.
  • Użyj IVR- technologia, która pozwala Telefonii i CRM Bitrix24 na interakcję z klientami za pomocą klawiatury numerycznej. 
  • Sprawdź numer we wszystkich rekordach CRM  wszystkie połączenia przychodzące będą sprawdzane w bazie CRM, a połączenie zostanie przekazane do menedżera przypisanego do danego numeru. Ponadto możliwa jest konfiguracja działań w przypadku, gdy pracownik nie odbierze połączenia.
  • Przekazuj połączenia przychodzące do grupy kolejkowej  zostaje wskazana kolejka pracowników wraz z numerami tonów wybierania, po czym połączenie jest przekierowywane do następnego w kolejce pracownika. Kliknij ustawienia kolejki, aby rozwinąć dodatkowe opcje. 
  • Zapisuj nagrania wszystkich połączeń telefonicznych -- wszystkie  rozmowy będą dostępne w statystykach połączeń  i zapisane tutaj:  Dysk firmowy >Telefonia - Nagrania połączeń. 
  • Ocena jakości usługi - zaoferuj klientowi możliwość oceny jakości usługi po zakończeniu rozmowy. 
Przekieruj do numeru

Domyślnie połączenie zostanie przekierowane w ramach bieżącego połączenia. Możesz wybrać inne dostępne połączenie, aby przekierować rozmowę.

Ustawienia czasu:

Tutaj możesz skonfigurować dni robocze, czas, święta i strefę czasową. Poza godzinami pracy połączenia mogą być przetwarzane w jeden z następujących sposobów:
  • Przekieruj połączenie na   wybrany numer  • dodaj numer tutaj.
  • Koniec rozmowy • to połączenie jest bezpłatne, jest to istotne dla bezpłatnych numerów, które płacą za połączenia przychodzące. Wybór tej wartości pozwala chronić właściciela bezpłatnych numerów przed oszustwami.
  • Włącz pocztę głosową
Powitania i zapisy rozmów:
  • Wybierz język powitania
  • Muzyka lub nagranie na powitanie - prześlij własną muzykę lub nagrania dla połączeń lub użyj standardowych melodii dostarczonych przez system. Pamiętaj, że możesz włączyć/wyłączyć tylko pierwszą melodięPowitania, inne melodie nie mogą być wyłączone. W przypadku wyłączenia pierwszej melodii klient zostanie przekierowany do pracownika i będzie dalej słuchał  Muzyki oczekiwania  zamiast dzwonków.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane