Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Inne ustawienia Telefonii

Możesz skonfigurować dodatkowe ustawienia numeru lub centrali SIP PBX w sekcji Konfiguruj numery > Inne.

Aby uzyskać dostęp do tych ustawień,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia.
  2. Na stronie Połączenie kliknij opcję Konfiguruj numery i wybierz wynajmowany numer lub centralę PBX.
  3. Przejdź do sekcji ustawień Inne.
Domyślnie dostęp do ustawień numeru mają tylko administratorzy konta. Skonfiguruj uprawnienia dostępu, aby przyznać dostęp zwykłym użytkownikom.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24

Pracownicy mogą wybrać ten numer dla połączeń wychodzących

W Bitrix24 istnieją różne sposoby ustawiania numeru telefonu dla połączeń wychodzących:

  • W sekcji Ustawienia Telefonii możesz ustawić domyślny numer dla połączeń wychodzących dla wszystkich pracowników.
  • W sekcji Użytkownicy Telefonii możesz skonfigurować indywidualne ustawienia dla każdego użytkownika.
  • Numery dla połączeń wychodzących można określić w ustawieniach ogólnych Telefonii oraz w ustawieniach użytkownika. Jeśli numery są różne, pracownicy mogą dzwonić tylko z numeru określonego w ustawieniach użytkownika.
    Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących
  • W sekcji Inne możesz wybrać użytkowników, którzy będą mogli dzwonić za pośrednictwem wynajmowanego numeru lub centrali PBX. Zobacz instrukcje poniżej.

Aby umożliwić pracownikom wykonywanie połączeń z określonego numeru,

  1. Aktywuj tę opcję: .

  2. Jeśli masz podłączonych wiele numerów SIP, określ dla nich prefiks, aby pracownicy mogli dzwonić z potrzebnych im numerów. Pracownik może wybrać prefiks przed numerem telefonu klienta, aby wykonać połączenie z konkretnego numeru. System sprawdza pierwsze cyfry i znaki wybieranego numeru. Jeśli odpowiadają one prefiksowi z ustawień numeru, połączenie zostanie wykonane za pośrednictwem tego numeru.

  3. Prefiks to kombinacja cyfr i znaków specjalnych wprowadzanych na klawiaturze wybierania. Nie może odpowiadać kodowi kraju. Na przykład możesz użyć *123, 456# lub 803 jako prefiksu, ale nie +48.
  4. Następnie wybierz użytkowników, którzy mogą wybrać ten numer przed wykonaniem połączenia wychodzącego z komunikatora Bitrix24 lub telefonu SIP przy użyciu określonego prefiksu.

3 Jeśli pracownik wybierze numer klienta z prefiksem 236 na swoim telefonie SIP, wykona połączenie wychodzące z numeru 48123456789. Klient zobaczy numer 48123456789.

Oddzwoń ponownie

Może się zdarzyć, że klient umówi się na oddzwonienie za pomocą formularza na Twojej stronie, ale nie odbierze telefonu. W takim przypadku możesz samodzielnie ustawić ponowne wybieranie numeru przez system.

Aby ustawić ponowne oddzwonienie,

  1. Aktywuj tę opcję: .

  2. Określ liczbę prób ponownego wybierania numeru.

  3. Wybierz interwał między próbami oddzwonienia.

Dowiedz się więcej o formularzu oddzwonienia


Włącz rezerwowy numer telefonu

Tutaj możesz podać numer, na który zostanie przekierowane połączenie w przypadku problemów technicznych.

  1. Aktywuj tę opcję: .

  2. W polu Rezerwowy numer telefonu podaj numer telefonu, który nie jest połączony z Twoim Bitrix24. Połączenia będą przekierowywane na ten numer, jeśli Twój główny numer będzie niedostępny.

  3. W polu Przekieruj połączenia na numer rezerwowy z wybierz wynajmowany numer lub centralę PBX, która będzie używana do przekierowywania połączeń.

Na przykład występują pewne problemy po stronie centrali PBX. Bitrix24 przekieruje połączenie na podany numer (1), jeśli nie dotrze ono do numeru Twojej centrali PBX (2). Należy pamiętać, że takie połączenie przekierowane jest rozliczane jak połączenie wychodzące.

Jeśli nie podasz numeru rezerwowego, połączenie zostanie przekierowane na zapasowy numer telefonu określony w Ustawieniach Telefonii.
Dowiedz się, jak ustawić zapasowy numer telefonu w Ustawieniach Telefonii

Przekazując połączenie, spróbuj przekazać ID osoby dzwoniącej

Opcja ta działa tylko w przypadku numerów wynajmowanych.

Domyślnie podczas przekierowania połączenia pracownik widzi numer Bitrix24, do którego dzwonił klient, a nie numer klienta. Aby odbiorca przekierowanego połączenia zobaczył numer klienta, aktywuj to ustawienie: .

Jak skonfigurować przekierowanie połączeń


Zmień numer przekierowania

Opcja ta działa tylko w przypadku połączeń SIP PBX.

Możesz zmienić kanał przekierowania połączeń dla SIP PBX. W takim przypadku system przekieruje połączenia przychodzące na inne dostępne połączenie przed przekierowaniem ich do innego miejsca docelowego.

Kiedy ta opcja może być przydatna:

  • Połączenia wychodzące i przekierowane nie działają prawidłowo przez podłączoną centralę PBX (problemy z kompatybilnością, ograniczenia PBX w przypadku integracji z urządzeniami zewnętrznymi itp.).

  • Musisz odbierać połączenia przychodzące za pośrednictwem jednej podłączonej centrali PBX i wykonywać połączenia wychodzące za pośrednictwem innej podłączonej centrali PBX.

  • Chcesz odbierać połączenia przychodzące za pośrednictwem podłączonej centrali PBX, ale wykonywać połączenia wychodzące w ramach wynajmowanego numeru. W takim przypadku za połączenia wychodzące zostanie naliczona opłata zgodnie z cenami naszego operatora i nie musisz kupować subskrypcji SIP Connector Connector SIP to specjalny moduł oprogramowania Bitrix24. Umożliwia kierowanie wszystkich połączeń wychodzących i przekierowanych z Bitrix24 do centrali SIP PBX.
    SIP Connector

Aby zmienić kanał przekierowania,

  1. Aktywuj tę opcję: .

  2. Wybierz wynajmowany numer lub centralę SIP, na którą będą przekierowywane połączenia przychodzące.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo