Możesz połączyć Viber z Bitrix24 i otrzymywać wiadomości od klientów na czacie Bitrix24. Utwórz nowe konto Viber lub połącz istniejące konto przez bota Viber.
W tym celu, kliknij opcję Otwarte kanały > Viber.
Wykonaj następujące kroki, aby połączyć swoje konto Viber z otwartym kanałem Bitrix24.
Utwórz bota Viber
- Utwórz konto partnerskie.
Jeśli posiadasz już konto partnerskie, zaloguj się i pomiń ten krok.
- Wprowadź numer telefonu, który będzie używany dla konta partnerskiego. Twoi klienci nie zobaczą tego numeru.
- Otrzymasz wiadomość z kodem weryfikacyjnym w aplikacji mobilnej Viber. Wpisz ten kod.
- Wprowadź swój adres e-mail i hasło.
- Kliknij opcję Utwórz bota konta.
- Wypełnij formularz.
- Kliknij opcję Utwórz, aby utworzyć bota Viber. Skopiuj Prywatny token. Będzie ci on potrzebny do połączenia tego bota z kontem Bitrix24.
Podłącz Viber
Jak to działa
Twój klient klika widżet na stronie i wysyła wiadomość za pośrednictwem Vibera.
Otrzymujesz tę wiadomość na czacie Bitrix24. Jeśli klient nie zostanie znaleziony w CRM, będzie utworzony nowy lead. Rozmowa zostanie zapisana w odpowiednim formularzu CRM.
Polecane artykuły