Bitrix24Care

Podłącz Viber

Możesz połączyć Viber z Bitrix24 i otrzymywać wiadomości od klientów na czacie Bitrix24. Utwórz nowe konto Viber lub połącz istniejące konto przez bota Viber.

W tym celu, kliknij opcję Otwarte kanały > Viber.

Wykonaj następujące kroki, aby połączyć swoje konto Viber z otwartym kanałem Bitrix24.



Utwórz bota Viber

Musisz mieć aktywne konto Viber, aby utworzyć bota Viber. Utwórz nowe konto Viber, jeśli jeszcze go nie masz.
  1. Utwórz konto partnerskie.
    Jeśli posiadasz już konto partnerskie, zaloguj się i pomiń ten krok.
    • Wprowadź numer telefonu, który będzie używany dla konta partnerskiego. Twoi klienci nie zobaczą tego numeru.
    • Otrzymasz wiadomość z kodem weryfikacyjnym w aplikacji mobilnej Viber. Wpisz ten kod.
    • Wprowadź swój adres e-mail i hasło.
  2. Kliknij opcję Utwórz bota konta.
  3. Wypełnij formularz.
  4. Kliknij opcję Utwórz, aby utworzyć bota Viber. Skopiuj Prywatny token. Będzie ci on potrzebny do połączenia tego bota z kontem Bitrix24.


Podłącz Viber

Kliknij opcję Otwarte kanały > Viber. Wybierz otwarty kanał lub utwórz nowy i kliknij opcję Połącz.

Wprowadź swój klucz konta publicznego (Token prywatny) i kliknij opcję Połącz.

Gotowe! Wszystko zostało podłączone - od teraz możesz otrzymywać wiadomości Viber w czacie Bitrix24



Jak to działa

Twój klient klika widżet na stronie i wysyła wiadomość za pośrednictwem Vibera.

Otrzymujesz tę wiadomość na czacie Bitrix24. Jeśli klient nie zostanie znaleziony w CRM, będzie utworzony nowy lead. Rozmowa zostanie zapisana w odpowiednim formularzu CRM.



Polecane artykuły
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo