Ogólne ustawienia Telefonii znajdują się w sekcji Telefonia > Konfiguruj Telefonię > Ustawienia Telefonii.
Skonfiguruj numery domyślne
Tutaj możesz określić domyślny numer dla połączeń wychodzących. Twój rozmówca zobaczy ten numer, gdy zadzwonisz do niego za pomocą Bitrix24.
Domyślnie numer ten będzie używany przez wszystkich użytkowników Telefonii. Możesz jednak określić różne numery dla różnych pracowników w sekcji Użytkownicy Telefonii.
Zapasowy numer telefonu
Określ numer, na który zostanie przekierowane połączenie, jeśli Twoje konto Bitrix24 będzie z jakiegokolwiek powodu niedostępne.
- Przekieruj połączenie do. Wprowadź numer, który nie jest połączony z Bitrix24. Zostanie na niego przekierowane połączenie, jeśli klient nie dodzwoni się pod numer główny.
- Przekazuj połączenia na numer rezerwowy z. Wybierz połączenie, które będzie używane do przekierowywania połączeń na numer zapasowy.
Na przykład, jeśli klient zadzwoni pod numer, który jest technicznie nieosiągalny, połączenie zostanie przekierowane na numer zapasowy poprzez połączenie określone w ustawieniach. Opłaty za takie połączenie będą naliczane jak za połączenia wychodzące.
Konfiguruj interfejs połączeń
Wybierz sposób wyświetlania połączeń telefonicznych w komunikatorze Bitrix24:
- Utwórz osobny czat dla każdego połączenia
- Utwórz jeden czat dla wszystkich połączeń
- Nie wyświetlaj połączeń telefonicznych w komunikatorze
Integracja z systemem CRM
Lead jest zawsze tworzony na początku połączenia, jeśli w ustawieniach numeru wybrana jest opcja Automatycznie twórz nowy lead.
Jeśli masz ustawione automatyczne uruchamianie procesów workflow w leadach, wybierz moment uruchomienia procesu w sekcji Integracja z CRM.
- Podczas odbierania połączenia. Proces zostanie uruchomiony jednocześnie z utworzeniem leadu po odebraniu połączenia.
- Podczas kończenia połączenia. Proces zostanie uruchomiony jednocześnie z utworzeniem leadu po zakończeniu rozmowy.
Numery kierunkowe
Przechwytywanie połączeń to możliwość odebrania połączenia od innego pracownika z tej samej grupy użytkowników Telefonii. Określ numer kierunkowy do przechwytywania w sekcji Numery kierunkowe.
Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń
- Zmiany dotyczące Telefonii możesz wprowadzić w sekcji Konfiguruj Telefonię > Ustawienia Telefonii.
- Określ domyślny numer dla połączeń wychodzących i skonfiguruj połączenie zapasowe.
- Skonfiguruj czaty, aby otrzymywać powiadomienia o połączeniach.
- Skonfiguruj uruchomienie procesu worflow.
- Ustawienia ogólne można zastosować do wszystkich użytkowników Telefonii Bitrix24.