Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Utwórz grupę roboczą lub projekt

Grupy i projekty pozwalają zebrać w jednym miejscu wszystkie dane, zadania, pliki, wiadomości i wydarzenia. Zawsze możesz zobaczyć, jakie działania i zadania zostały wykonane w określonej grupie.

Grupy i projekty pozwalają pracować w określonym zespole, to znaczy, że wszystkie działania w grupie/projekcie będą dostępne tylko dla jej członków, inni pracownicy nie będą mieli do nich dostępu.


Jak utworzyć grupę/projekt?

Aby utworzyć grupę lub projekt, przejdź do sekcji Grupy robocze w menu głównym i kliknij Utwórz w prawym górnym rogu.

Wybierz, co chcesz utworzyć: Grupę lub Projekt. Kliknij Dalej.

Podaj nazwę i opis projektu. Następnie wybierz motyw i ikonę projektu.

Kliknij Rozszerzone parametry, aby uzyskać dostęp do dodatkowych ustawień projektu.

W sekcji dodatkowych ustawień dostępne są następujące opcje:

  • Tagi to słowa kluczowe, za pomocą których możesz wyszukiwać grupy/projekty.
  • Właściwości - zaznacz narzędzia, które będą dostępne dla uczestników projektu.
  • Typ grupy/projektu - zaznacz opcję Źródło Bitrix24.Sites, aby automatycznie publikować wiadomości z grupy roboczej/projektu na swojej stronie internetowej.
  • Czytaj więcej: Dodaj blok Newsfeed do strony internetowej.
  • Użytkownicy zewnętrzni - zezwól użytkownikom zewnętrznym na dostęp do projektu lub grupy.
Jeśli wybierzesz typ grupy Projekt, do rozszerzonych ustawień zostanie dodane pole Daty projektu.

Wybierz poziom prywatności grupy/projektu i kliknij Dalej.

Wybierz Właściciela grupy/projektu, Moderatorów i dodaj uczestników. Kliknij Dalej.

Zaproszeni pracownicy otrzymają powiadomienie z prośbą o dołączenie do grupy/projektu.

Czytaj więcej o uprawnieniach dostępu według ról i typu grupy/projektu w tym artykule.

Jak edytować istniejącą grupę roboczą/projekt?

Aby zmienić ustawienia lub zaprosić pracowników do istniejącej grupy/projektu, w prawym górnym rogu kliknij O projekcie.

Następnie kliknij przycisk Działania i wybierz potrzebną pozycję menu.

Tylko właściciel grupy/projektu może zmienić ustawienia.

Jaka jest różnica między grupą roboczą a projektem?

  • Grupa robocza to wirtualna społeczność użytkowników utworzona w celu omawiania i rozwiązywania problemów, celów i zadań. Grupa robocza nie ma terminów.
  • Projekt to grupa robocza, która ma terminy.

Terminy powiązanych z projektem zadań nie mogą przekraczać terminu projektu.

Jeśli termin wykonania zadania jest zgodny z terminem projektu, system może zabronić tworzenia zadania. Aby rozwiązać ten problem, musisz ustawić datę i godzinę zakończenia projektu w formacie 05.06.2022 23:59.

Jak zmienić grupę na projekt i odwrotnie?

Otwórz projekt> kliknij O projekcie> Działania> Edytuj projekt. W rozszerzonych ustawieniach odznacz opcję Projekt i zapisz zmiany.

W ten sposób możesz również zmienić grupę roboczą na projekt.

Jak zaprosić użytkowników do grupy roboczej/projektu?

Możesz dodać użytkowników podczas tworzenia nowej grupy roboczej/projektu lub później, klikając przycisk O projekcie/O grupie roboczej> Działania> Zaproś do grupy roboczej/projektu.

Wybierz pracowników, których chcesz dodać i Wyślij zaproszenie.

Aby wyświetlić wysłane zaproszenia, kliknij Działania> Zaproszenia do grup roboczych/projektów.

W tej sekcji możesz anulować zaproszenie.

W sekcji Działania> Uprawnienia dostępu możesz wybrać użytkowników, którzy mogą zapraszać pracowników do grupy/projektu.


Zarządzaj prośbami o członkostwo

Aby zobaczyć prośby o członkostwo, kliknij przycisk Działania> Żądania dołączenia.

Tutaj zobaczysz, kto chce dołączyć do grupy roboczej/projektu. Możesz zatwierdzić lub odrzucić zaproszenie.

Kto może tworzyć grupę roboczą/projekt?

Każdy użytkownik Twojego konta Bitrix24 może utworzyć nową grupę roboczą lub projekt.

W wersji Bitrix24 On-Premise możesz skonfigurować uprawnienia do tworzenia grup i projektów w interfejsie administracyjnym. Aby to zrobić, przejdź do sekcji Grupy w profilu użytkownika i włącz uprawnienie Możesz tworzyć grupy robocze.

Liczba grup i projektów w Bitrix24 jest nieograniczona.

Administrator Bitrix24 może przeglądać i edytować wszystkie grupy i projekty w firmie. Aby to zrobić, musisz aktywować tryb administratora.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo