Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak utworzyć czat publiczny

Czat publiczny to czat otwarty dla wszystkich Twoich współpracowników. Czat publiczny to najlepszy wybór, jeśli chcesz porozmawiać na tematy, które interesują wszystkich w Twojej firmie.


Jak utworzyć czat publiczny

  1. Kliknij przycisk ołówka w prawym górnym rogu listy czatów.
  2. Wybierz Czat grupy.
  3. Prześlij zdjęcie i podaj nazwę czatu.
  4. Dodaj uczestników czatu, klikając odpowiedni przycisk.
  5. Ustawienia

  6. Rozwiń sekcję Ustawienia.
  7. Włącz suwak Widoczne w wynikach wyszukiwania, aby czat był publiczny.
  8. W razie potrzeby podaj opis czatu.
  9. Upewnij się, że włączyłeś suwak Widoczne w wynikach wyszukiwania. W przeciwnym razie czat zostanie utworzony jako czat prywatny.
    Jak utworzyć prywatny czat

    Uprawnienia dostępu

  10. Rozwiń sekcję Uprawnienia dostępu i skonfiguruj dostęp użytkowników do określonych działań na czacie.
  11. Kliknij Utwórz czat.

Czat publiczny będzie dostępny na liście czatów w wynikach wyszukiwania dla wszystkich użytkowników. Może do niego dołączyć każdy pracownik Twojej firmy.


Dostosuj czat

Kliknij zdjęcie czatu i przycisk ołówka obok nazwy, jeśli chcesz zmienić zdjęcie i nazwę czatu.


Zaproś lub usuń uczestników

Możesz zaprosić do czatu użytkownika lub cały dział, klikając odpowiedni przycisk w prawym górnym rogu.

Do czatu możesz również zaprosić użytkowników zewnętrznych.

Zaznacz , aby zaproszeni uczestnicy mogli przeczytać poprzednie wiadomości na czacie.

Aby usunąć pracownika z czatu,

  1. Przejdź do listy pracowników.
  2. Kliknij Trzy kropki (...) obok nazwy użytkownika.
  3. Wybierz Usuń z czatu.

Możesz również opuścić czat, klikając Trzy kropki (...) obok swojego imienia.


Działania na czacie

Rozmowy wideo i wideokonferencje. Użytkownicy czatu publicznego mogą wykonywać połączenia głosowe i wideo oraz uczestniczyć w konferencjach Zoom.
Rozmowy wideo HD
Spotkanie Zoom na czacie Bitrix24

Rozmowy wideo są dostępne dla maksymalnie 48 użytkowników.

Szukaj wiadomości według kontekstu. Kliknij ikonę lupy i wprowadź tekst, aby znaleźć potrzebną wiadomość.

Wyłącz powiadomienia dźwiękowe na czacie. Jeśli dźwięki powiadomień Ci przeszkadzają, możesz je wyciszyć. Otwórz pasek boczny i wyłącz dźwięk.
Komunikator Bitrix24: przegląd

Pasek boczny. Na pasku bocznym czatu znajdziesz:

  • Ulubione wiadomości
  • Linki przesłane przez uczestników czatu
  • Załączone pliki i multimedia
  • Powiązane z czatem zadania i wydarzenia w kalendarzu

Ustawienia czatu. Aby otworzyć ogólne ustawienia czatu, kliknij Trzy kropki (...) w prawym górnym rogu paska bocznego.


W skrócie
  • Czat publiczny to czat otwarty dla wszystkich Twoich współpracowników.
  • Czat publiczny to najlepszy wybór, jeśli chcesz porozmawiać na tematy, które interesują wszystkich w Twojej firmie.
  • Czat publiczny będzie dostępny na liście czatów w wynikach wyszukiwania dla wszystkich użytkowników. Może do niego dołączyć każdy pracownik Twojej firmy.
  • Aby utworzyć czat publiczny, kliknij przycisk ołówka w prawym górnym rogu listy czatów i wybierz Czat grupy. Włącz suwak Widoczne w wynikach wyszukiwania, aby czat był publiczny.
  • Możesz zaprosić do czatu użytkowników Bitrix24, użytkowników zewnętrznych lub cały dział.
  • Użytkownicy czatu publicznego mogą wykonywać połączenia głosowe i wideo oraz uczestniczyć w konferencjach Zoom. Rozmowy wideo są dostępne dla maksymalnie 48 użytkowników.
  • Ustawienia i załączniki czatu możesz znaleźć na pasku bocznym.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo