Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Skonfiguruj aplikację softphone Zoiper

Telefony programowe (softphone) służą do wykonywania połączeń głosowych i wideo przez Internet. Zamiast stacjonarnych telefonów można używać telefonów programowych, co pozwala zaoszczędzić pieniądze, ponieważ nie trzeba kupować dodatkowych urządzeń. Wszystko, czego potrzebujesz, to połączenie internetowe, telefon komórkowy lub komputer.

Zobacz przykład konfiguracji aplikacji softphone Zoiper:

Uwaga! Po podłączeniu VoIP softphone do telefonii Bitrix24 dostępne są tylko połączenia głosowe. Połączenia wideo i wiadomości tekstowe nie są obsługiwane.

Skonfiguruj telefonię Bitrix24

Przejdź do sekcji Telefonia> Połączenie> Konfiguruj telefonię> Użytkownicy telefonii.

Kliknij przycisk hamburgera obok nazwy użytkownika> Konfiguruj.

Aby podłączyć telefon programowy, potrzebujesz informacji o serwerze, loginie i haśle.

Domyślnie tylko administrator Bitrix24 może konfigurować telefonię Bitrix24.

Konfiguracja aplikacji Zoiper

Możesz pobrać aplikację Zoiper na Windows, macOS, Linux, Android, iOS z oficjalnej strony Zoiper.

Apple iOS

Uruchom aplikację Zoiper> przejdź do sekcji Settings> Accounts> naciśnij przycisk + > wybierz Yes (jeśli już masz konto).

Następnie wybierz Manual configuration> wybierz SIP account jako typ konta.

Podaj informacje o użytkowniku (serwer, login, hasło), które masz w swoim Bitrix24 i dotknij Register.

Nie ma znaczenia, co podasz w polu Account name (nazwa konta), to tylko nazwa połączenia w aplikacji Zoiper.

Jeśli wszystko jest w porządku, obok statusu rejestracji pojawi się znak OK. Ponadto obok nazwy konta na liście kont zobaczysz zielony znacznik wyboru.

Gotowe! Aplikacja Zoiper została pomyślnie połączona z Twoim Bitrix24.

Android

Uruchom aplikację Zoiper> wprowadź login i hasło użytkownika, które masz w swoim Bitrix24> dotknij Create an account (utwórz konto).

Wprowadź nazwę hosta (serwer). Możesz uzyskać te informacje w swoim Bitrix24. Stuknij Next.

Możesz określić serwer proxy (opcjonalnie) lub stuknąć Skip, aby pominąć ten krok. Następnie wybierz SIP TCP i dotknij Finish.

Gotowe! Aplikacja Zoiper została pomyślnie połączona z Twoim Bitrix24.

Windows, macOS, Linux
Po uruchomieniu aplikacji Zoiper Desktop podaj informacje o użytkowniku (login, hasło), które masz w swoim Bitrix24> kliknij Login.

Wprowadź nazwę hosta (serwer). Możesz uzyskać te informacje w swoim Bitrix24. Kliknij Next.

Możesz określić serwer proxy (opcjonalnie) lub kliknij Skip, aby pominąć ten krok.

Wybierz SIP TCP i kliknij Next.

Następnie musisz skonfigurować głośniki, mikrofon i kamerę.

Gotowe! Aplikacja Zoiper została pomyślnie połączona z Twoim Bitrix24.

Uwaga! Nie gwarantujemy płynnej pracy jakiejkolwiek aplikacji softphone z Bitrix24. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z działaniem aplikacji softphone, skontaktuj się z producentem tej aplikacji w celu uzyskania pomocy technicznej.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo