top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Problemy z połączeniami telefonów SIP

W przypadku gdy połączenie telefoniczne SIP nie powiodło się, sprawdź następujące:
  • Możliwość dodawania długiego adresu serwera. Przy łączeniu telefonu SIP na stronie preferencji telefonii użytkownika należy dodać 38-znakowy adres serwera. W przypadku gdy telefon SIP nie umożliwia dodawania min. 38-znakowego adresu serwera, danego telefonu nie można podłączyć.
  • Podczas łączenia zaleca się używanie telefonu SIP z ustawieniami domyślnymi. Niektóre telefony SIP mogą nie działać po zmianie ustawień domyślnych.
  • Zaleca się posiadanie wszystkich aktualizacji zainstalowanych na telefonach SIP. Niektóre telefony SIP mogą nie działać z powodu braku zainstalowanych aktualizacji. 
  • Dany telefon SIP powinien obsługiwać protokół TCP lub UDP, ponieważ serwer ip.b24-xxx-xxxxxxxxxx.bitrixphone.com obsługuje wyłącznie te protokoły. W przypadku gdy telefon SIP obsługuje oba protokoły, preferowany jest UDP. 
  • Upewnij się, że w telefonie SIP jest wyłączony serwer STUN, ponieważ może on powodować problemy z ruchem przechodzącym przez NAT (co skutkuje przerwaniem rozmowy/połączenia przy wywoływaniu). 
  • Upewnij się, opcja SIP - ALG w ustawieniach routera internetowego w biurze jest wyłączona. W przypadku gdy opcja ta jest aktywna może wystąpić przerwanie rozmowy/połączenia). 
Przy korzystaniu z telefonów SIP warto pamiętać, że połączenia nie można przekierować do więcej niż 10 telefonów jednocześnie.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane