Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Ustawienia telefonów SIP

Podczas nawiązywania połączeń za pomocą Bitrix24 pracownicy firmy mogą korzystać ze zwykłych telefonów SIP. Korzystanie z takich telefonów przyspiesza działanie telefonii w tej usłudze. W celu korzystania z usługi konieczne jest skonfigurowanie tych urządzeń do pracy z Bitrix24.

Otwórz stronę Telefonia > Telefonia SIP, aby przeczytać więcej o konfiguracji:

Przejdź do obszaru Telefonia > Użytkownicy telefonii i edytuj ustawienia telefonii jednego z użytkowników. Po włączeniu opcji Telefon SIP w ustawieniach użytkownika zobaczysz adres serwera, login i hasło. Dane te należy wskazać w telefonie. Następnie telefon jest rejestrowany na serwerach telefonii i jest gotowy do pracy.

Zamiast telefonów SIP można użyć zwykłego telefonu stacjonarnego DECT podłączonego do bramy SIP, która konwertuje sygnał na format SIP.

Telefon komórkowy to kolejna opcja dla osób będących wiecznie w ruchu. Korzystaj z telefonu z systemem Windows Phone, iOS lub Android, instalując na nim dowolną aplikację typu softphone.

Zapoznaj się z artykułem „Których telefonów SIP można używać w Bitrix24? ”, zawierającym listę zweryfikowanych urządzeń oraz instrukcje podłączania.

Pracownicy nie muszą być online, ale wówczas karta telefoniczna nie będzie dla nich dostępna.

Ważne: obsługa programów typu softphone działa w trybie beta, stabilne działanie jest gwarantowana tylko w telefonach SIP.

Przykłady ustawień telefonu znajdziesz tutajPrzykład konfoguracji programu typu softphone jest tutaj.

Używanie funkcji Telefonia

Wykonywanie połączenia z systemu CRM Bitrix24

Nie trać cennego czasu na naciskanie przycisków. Po prostu kliknij Połącz w CRM, a gdy usłyszysz dzwonienie telefonu, odbierz go. Telefon momentalnie rozpocznie wybieranie numeru rozmówcy. Na komputerze we włączonym oknie połączenia zawsze możesz zobaczyć profil klienta lub wyświetlić szczegółowe informacje.

Jeżeli chcesz, zawsze możesz zrobić to po staremu: wybierz numer na telefonie i obserwuj okno połączenia na ekranie komputera, tak jakby połączenie zostało zainicjowane z CRM.

Odbieranie połączenia

Połączenie przychodzące pojawi się równocześnie w przeglądarce (lub aplikacji komputerowej) i na telefonie. Można je odebrać na obu urządzeniach; rozmowa będzie nagrywana niezależnie od sposobu odebrania połączenia.

Podczas rozmowy przez telefon wszystkie przyciski sterowania połączeniem (Wstrzymaj, Wycisz, przekazywanie połączenia) są dostępne w oknie komunikatora (lub aplikacji komputerowej).<

Zauważ, że jeżeli telefon na biurku jest podłączony, wszystkie połączenia wychodzące będą wykonywane za jego pomocą. Gdy nie ma cię przy biurku, możesz odłączyć swój telefon, aby wykonywać połączenia przez przeglądarkę lub aplikację komputerową.

Jeśli korzystasz z telefonów SIP, musisz wiedzieć, że połączenia nie można przekazać do więcej niż 10 telefonów naraz.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo