Kontakt to jeden z głównych elementów CRM. Kontaktem może być partner biznesowy, osoba fizyczna, przedstawiciel firmy lub klient.
Przechowując kontakty w CRM, możesz analizować swoją bazę klientów, tworzyć newsletter z najlepszymi ofertami miesiąca i udzielać zniżki swoim ulubionym klientom.
Możesz znaleźć listę kontaktów w sekcji CRM> Klienci> Kontakty.
Lista kontaktów
W sekcji Kontakty zobaczysz listę wszystkich dodanych kontaktów. Lista kontaktów zawiera podstawowe informacje o osobie - jej imię i nazwisko, bieżące działania, datę powstania oraz ścieżkę klienta, która jest monitorowana przez Sales Intelligence.
Użyj paska wyszukiwania, aby znaleźć potrzebny kontakt. Wyszukiwanie opiera się na informacjach z kontaktu, na przykład możesz znaleźć klienta według nazwy, numeru telefonu lub adresu e-mail.
Kliknij koło zębate, aby zobaczyć ważne funkcje: import i eksport kontaktów, kontrola duplikatów itp.
Czytaj więcej:
Możesz dowiedzieć się, ile kontaktów jest w Twoim CRM, klikając opcję Pokaż ilość na dole strony.
Jak pracować z kontaktami?
Aby dodać kontakt, kliknij odpowiedni przycisk i wypełnij wymagane pola w formularzu.
Formularz kontaktu składa się z kilku sekcji, w których możesz przechowywać szczegółowe informacje o kliencie. Na osi czasu możesz zobaczyć powiązanie z innymi elementami CRM.
Możesz dostosować formularz kontaktu do potrzeb Twojej firmy.
Czytaj więcej:
Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem serwisu samochodowego, a teraz masz promocję na oleje do samochodów określonej marki. Mając te informacje w kontakcie, możesz wysłać e-maile tylko do właścicieli samochodów tej marki. Klienci zapoznają się z ofertą i skontaktują się z Twoją firmą. Natomiast właściciele innych samochodów nie otrzymają od Ciebie nieaktualnych e-maili.
Działania z kontaktami
Za pomocą menu kontekstowego, możesz wykonywać standardowe czynności - otwierać, kopiować i usuwać kontakt. Na podstawie kontaktu możesz utworzyć deal, ofertę lub fakturę, dodać wydarzenie, wysłać e-mail lub zaplanować działanie.
Jeśli chcesz edytować kilka kontaktów, zaznacz je i wybierz potrzebne działanie.