Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Kontakty

Kontakt to jeden z głównych elementów CRM. Kontaktem może być partner biznesowy, osoba fizyczna, przedstawiciel firmy lub klient.

Przechowując kontakty w CRM, możesz analizować swoją bazę klientów, tworzyć newsletter z najlepszymi ofertami miesiąca i udzielać zniżki swoim ulubionym klientom.

Możesz znaleźć listę kontaktów w sekcji CRM> Klienci> Kontakty.


Lista kontaktów

W sekcji Kontakty zobaczysz listę wszystkich dodanych kontaktów. Lista kontaktów zawiera podstawowe informacje o osobie - jej imię i nazwisko, bieżące działania, datę powstania oraz ścieżkę klienta, która jest monitorowana przez Sales Intelligence.

Czytaj więcej: Widok listy w CRM.

Użyj paska wyszukiwania, aby znaleźć potrzebny kontakt. Wyszukiwanie opiera się na informacjach z kontaktu, na przykład możesz znaleźć klienta według nazwy, numeru telefonu lub adresu e-mail.

Czytaj więcej: Wyszukiwanie w Bitrix24 CRM.

Kliknij koło zębate, aby zobaczyć ważne funkcje: import i eksport kontaktów, kontrola duplikatów itp.

Czytaj więcej:

Możesz dowiedzieć się, ile kontaktów jest w Twoim CRM, klikając opcję Pokaż ilość na dole strony.


Jak pracować z kontaktami?

Aby dodać kontakt, kliknij odpowiedni przycisk i wypełnij wymagane pola w formularzu.

Czytaj więcej: Jak dodać kontakt.

Formularz kontaktu składa się z kilku sekcji, w których możesz przechowywać szczegółowe informacje o kliencie. Na osi czasu możesz zobaczyć powiązanie z innymi elementami CRM.

Możesz dostosować formularz kontaktu do potrzeb Twojej firmy.

Czytaj więcej:

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem serwisu samochodowego, a teraz masz promocję na oleje do samochodów określonej marki. Mając te informacje w kontakcie, możesz wysłać e-maile tylko do właścicieli samochodów tej marki. Klienci zapoznają się z ofertą i skontaktują się z Twoją firmą. Natomiast właściciele innych samochodów nie otrzymają od Ciebie nieaktualnych e-maili.

Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się, jak utworzyć pole niestandardowe.


Działania z kontaktami

Za pomocą menu kontekstowego, możesz wykonywać standardowe czynności - otwierać, kopiować i usuwać kontakt. Na podstawie kontaktu możesz utworzyć deal, ofertę lub fakturę, dodać wydarzenie, wysłać e-mail lub zaplanować działanie.

Jeśli chcesz edytować kilka kontaktów, zaznacz je i wybierz potrzebne działanie.

Czytaj więcej: Działania grupowe w CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zmień format nazwy klienta Połączenia grupowe do klientów Dodaj nowy kontakt