Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Podłącz urządzenie telefoniczne

Podłącz urządzenia telefoniczne do swojego Bitrix24, aby dzwonić do klientów i odbierać połączenia przychodzące.

Skorzystaj z typowych scenariuszy, w których menedżer może odebrać połączenie z telefonu i jednocześnie zobaczyć formularz klienta z podstawowymi informacjami na ekranie swojego komputera.

Jak podłączyć urządzenie telefoniczne?

Aby podłączyć urządzenie, przejdź do sekcji Telefonia> Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy telefonii. Kliknij przycisk menu obok żądanego użytkownika i podłącz dla niego telefon - zostanie wyświetlony adres serwera, login i hasło. Dane te należy określić w ustawieniach urządzenia telefonicznego.

Po zapisaniu wprowadzonych danych Twoje urządzenie będzie gotowe do pracy z Bitrix24.

Możesz podłączyć dowolny kompatybilny telefon SIP lub podłączyć zwykły telefon DECT do bramki SIP, która konwertuje sygnał zwykłego telefonu na format SIP.

Poniższe instrukcje są przydatne do podłączenia urządzeń telefonicznych:

Ponadto możesz podłączyć aplikację softphone zarówno do komputera, jak i do telefonu komórkowego, na przykład Zoiper.

Scenariusze użycia urządzenia telefonicznego

Możesz używać urządzeń telefonicznych zarówno do połączeń przychodzących, jak i wychodzących, z komputerem lub bez.

Połączenie przychodzące

Możesz odebrać połączenie przychodzące zarówno przez telefon, jak i w przeglądarce/aplikacji desktopowej Bitrix24. Nagrywanie rozmów i wszystkie inne opcje połączeń zostaną zachowane, niezależnie od urządzenia, z którego odebrałeś połączenie.

Podczas rozmowy przez telefon wszystkie przyciski sterowania połączeniem są dostępne w oknie połączenia.

Połączenie wychodzące do klienta z Bitrix24 CRM

Nie musisz tracić czasu na wprowadzenie numeru telefonu. Po prostu kliknij ikonę połączenia w CRM, a połączenie nadejdzie na Twój telefon. Odbierz telefon, a połączenie zostanie przekierowane na numer klienta.

Ekran połączenia będzie dostępny na ekranie komputera. Aby uzyskać wszystkie podstawowe informacje o kliencie, otwórz jego formularz.

Możesz wprowadzić numer klienta ręcznie. W takim przypadku na ekranie komputera zostanie również uruchomione połączenie z formularzem klienta.

Uwaga: Jeśli podłączyłeś urządzenie telefoniczne, wszystkie połączenia wychodzące będą wykonywane przez to urządzenie. Jeśli jesteś nieobecny w miejscu pracy, możesz tymczasowo wyłączyć połączenia wychodzące i kontynuować pracę z połączeniami z przeglądarki lub aplikacji desktopowej Bitrix24. Czytaj więcej: Przekieruj połączenie wychodzące z telefonu SIP do przeglądarki.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Skonfiguruj aplikację softphone Zoiper Problemy z połączeniami telefonów SIP Ustawienia telefonów SIP Przekieruj połączenie wychodzące z telefonu SIP do przeglądarki Z których telefonów SIP mogę korzystać w Bitrix24?