Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zaktualizować katalog produktów za pomocą importu

Często się zdarza, że w tym samym czasie musisz edytować całą bazę produktów. Na przykład podczas sezonowych wyprzedaży lub podwyżek cen. Może to jednak zająć dużo czasu. Oferujemy szybsze rozwiązanie: zaimportuj produkty z pliku CSV z poprawnymi danymi.

1. Wyeksportuj listę produktów

❗ Eksport jest dostępny tylko w starym katalogu produktów. Aby włączyć stary katalog, przejdź do Sklep online> Więcej> Ustawienia> Parametry sklepu internetowego.

Przejdź do zakładki Katalog produktów i odznacz opcję Włącz nowy formularz szczegółów produktu i zapisz zmiany.

Następnie przejdź do CRM> Produkty, kliknij koło zębate i wybierz Eksportuj produkty do CSV.

Po wyeksportowaniu zalecamy włączyć nowy katalog produktów. Jest wygodniejszy i bardziej funkcjonalny. Więcej o zmianach w katalogu produktów znajdziesz w artykule: Nowy katalog produktów.

2. Wprowadź zmiany w pliku

Wprowadź i zapisz zmiany w pobranym pliku.

Uwaga!
  • Każdy produkt ma 2 unikalne pola: ID i ID zewnętrzny. Identyfikator zewnętrzny określa, czy jest to istniejący czy nowy produkt. Jeśli chcesz edytować istniejący produkt, wprowadź jego zewnętrzny identyfikator. W przypadku dodania nowego produktu nie wypełniaj tego pola.
  • Nie można cofnąć importu.
  • Jeśli zmienisz cenę produktu w pliku, nie zostanie ona zmieniona w dealach i innych elementach CRM. Aby zmiany odniosły skutek, usuń produkt z formularzu elementu CRM i dodaj go ponownie.

3. Zaimportuj produkty

Zaimportuj katalog produktów ze zmianami, które wprowadziłeś.

Czytaj więcej: Import produktów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo