Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Widżet Mój plan

Widżet Mój plan jest dostępny na dowolnej stronie Bitrix24. W widżecie dostępne są następujące opcje:

  • Zarządzaj planem taryfowym: odnów, zmień, włącz okres próbny.
  • Zarządzaj saldem Telefonii.
  • Dowiedz się o nowych narzędziach Bitrix24.
  • Zamów wdrożenie i napisz do Wsparcia.

Aby otworzyć widżet, kliknij Mój plan lub Rozszerz w prawym górnym rogu. Nazwa przycisku zależy od aktualnego planu taryfowego.

Aktywuj okres próbny. Skorzystaj z bezpłatnej wersji demonstracyjnej Bitrix24, aby poznać narzędzia Bitrix24 i wybrać odpowiedni plan. Po włączeniu okresu próbnego przycisk widżetu zmieni kolor na czerwony i pojawi się komunikat Okres próbny.

Widżet pokaże, ile dni pozostało do zakończenia okresu próbnego.
Bezpłatny 15-dniowy okres próbny

Okres próbny jest dostępny w planach Free, Basic i Standard. Okres próbny możesz aktywować tylko raz.

Wydajność. Wydajność i szybkość działania Bitrix24 zależy od ilości danych i liczby pracowników: im więcej, tym większe obciążenie Bitrix24. Aby przyspieszyć swoją pracę, przejdź na wyższy plan taryfowy Bitrix24.


Sprawdzanie zgodności z planem. W przypadku wygaśnięcia planu taryfowego lub wykrycia niezgodności z planem Free ikona Sprawdzania zgodności z planem zmieni kolor na czerwony. Pomoże Ci to odnowić lub zmienić plan taryfowy na czas.
Sprawdzanie zgodności z planem


Podłącz Telefonię. Z widżetu możesz przejść do sekcji Telefonia, gdzie możesz ją podłączyć lub doładować saldo.


Co nowego. Z bloku Co nowego możesz dowiedzieć się o najnowszych aktualizacjach w Bitrix24.


Prośba o wdrożenie. Nasi partnerzy pomogą Ci skonfigurować Bitrix24: zautomatyzują sprzedaż w CRM, utworzą scenariusze procesów biznesowych workflow i nauczą pracowników pracy w Bitrix24.
Partnerzy Bitrix24


Pomoc techniczna. Jeśli masz pytania dotyczące działania Bitrix24, możesz napisać do wsparcia i uzyskać poradę na czacie. Może to zrobić administrator lub partner Bitrix24.
Jak aktywować Wsparcie Bitrix24

Czat ze wsparciem nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo