W Bitrix24 możesz zapraszać do wydarzenia klientów i partnerów, którzy nie są zarejestrowani w Twoim Bitrix24.
Aby to zrobić, przejdź do sekcji Kalendarz> dodaj wydarzenie i kliknij Zaproś gościa.
Zaproś uczestników na wydarzenie przez e-mail
- Wybierz datę, godzinę i utwórz wydarzenie. Podaj w formularzu wszystkie niezbędne informacje.
- W polu Uczestnicy kliknij Zmień i wybierz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wydarzeniu.
- Kliknij przycisk Zaproś gościa.
- W formularzu wprowadź adres e-mail, nazwisko, imię gościa i kliknij Zaproś.
- Dodany gość ma żółty kolor na liście. Kliknij nazwisko gościa, aby dodać go do uczestników wydarzenia.
- Upewnij się, że powiadomienie o decyzji uczestnika wydarzenia jest włączone. Dzięki temu dowiesz się, czy uczestnicy potwierdzili wydarzenie, czy odmówili udziału.
- Zapisz ustawienia, a wydarzenie pojawi się w Twoim kalendarzu.
Jak dodać e-mail do wysyłania zaproszeń?
Jeśli nie podłączyłeś jeszcze poczty, możesz określić adres e-mail do wysyłania zaproszeń w specjalnej sekcji.
Kliknij przycisk koła zębatego, aby przejść do ustawień kalendarza> przejdź do sekcji Wyślij zaproszenia z e-maila> wybierz Dodaj nowy e-mail. Wypełnij formularz i kliknij Odbierz kod.
Otrzymasz kod potwierdzający.
Wpisz go w polu i kliknij Zapisz.
Kliknij Nie pokazuj uczestników gościom, jeśli nie chcesz, aby goście widzieli uczestników wydarzenia.
Jak zrozumieć, że gość otrzymał zaproszenie?
Czy mogę edytować wydarzenie, jeśli zaproszenie zostało już wysłane?
Czy gość będzie mógł zobaczyć pliki załączone do wydarzenia?
Ile zaproszeń mogę wysłać?
Wysyłanie zaproszeń możliwe jest w planach Professional i Enterprise. Liczba zaproszeń nie jest ograniczona.
Aby praca z użytkownikami poczty działała poprawnie w wersji On-Premise, musisz:
- skonfigurować serwer pocztowy;
- w przypadku domeny portalu musisz określić rekord MX serwera pocztowego Bitrix24:
mail-001.bitrix24.com
. Aby to zrobić, skontaktuj się z administratorem domeny.