Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Wyślij zaproszenie na wydarzenie przez e-mail

W Bitrix24 możesz zapraszać do wydarzenia klientów i partnerów, którzy nie są zarejestrowani w Twoim Bitrix24.

Aby to zrobić, przejdź do sekcji Kalendarz> dodaj wydarzenie i kliknij Zaproś gościa.

Zaproś uczestników na wydarzenie przez e-mail

  1. Wybierz datę, godzinę i utwórz wydarzenie. Podaj w formularzu wszystkie niezbędne informacje.
  2. W polu Uczestnicy kliknij Zmień i wybierz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wydarzeniu.
  3. Kliknij przycisk Zaproś gościa.
  4. W formularzu wprowadź adres e-mail, nazwisko, imię gościa i kliknij Zaproś.
  5. Po kliknięciu przycisku Zaproś gość zostanie dodany do listy uczestników. Ale zaproszenie nie zostało jeszcze wysłane do gościa.
  6. Dodany gość ma żółty kolor na liście. Kliknij nazwisko gościa, aby dodać go do uczestników wydarzenia.
  7. Użytkownicy poczty nie mają dostępu do Twojego konta, więc nie możesz ich usunąć ani dezaktywować. Nie są użytkownikami wewnętrznymi ani zewnętrznymi.

    Jak dodać e-mail do wysyłania zaproszeń?

    Jeśli nie podłączyłeś jeszcze poczty, możesz określić adres e-mail do wysyłania zaproszeń w specjalnej sekcji.

    Kliknij przycisk koła zębatego, aby przejść do ustawień kalendarza> przejdź do sekcji Wyślij zaproszenia z e-maila> wybierz Dodaj nowy e-mail. Wypełnij formularz i kliknij Odbierz kod.

    Otrzymasz kod potwierdzający.

    Wpisz go w polu i kliknij Zapisz.

  8. Upewnij się, że powiadomienie o decyzji uczestnika wydarzenia jest włączone. Dzięki temu dowiesz się, czy uczestnicy potwierdzili wydarzenie, czy odmówili udziału.
  9. Kliknij Nie pokazuj uczestników gościom, jeśli nie chcesz, aby goście widzieli uczestników wydarzenia.

  10. Zapisz ustawienia, a wydarzenie pojawi się w Twoim kalendarzu.

Jak zrozumieć, że gość otrzymał zaproszenie?

Po utworzeniu wydarzenia gość otrzyma zaproszenie. W wiadomości można potwierdzić lub odmówić udziału w wydarzeniu.

Gdy tylko gość odpowie na Twoje zaproszenie, otrzymasz powiadomienie.

Czy mogę edytować wydarzenie, jeśli zaproszenie zostało już wysłane?

Możesz edytować utworzone wydarzenie: zmienić czas, miejsce wydarzenia lub listę uczestników.

Gość otrzyma e-mail z powiadomieniem o zmianach.

Jeśli anulujesz zaplanowane wydarzenie, gość również otrzyma powiadomienie.

Czy gość będzie mógł zobaczyć pliki załączone do wydarzenia?

Zaproszenie zawiera wszystkie informacje podane w wydarzeniu. Jeśli załączyłeś plik, gość może go pobrać z linku. Nie musisz wysyłać go osobno.

Ile zaproszeń mogę wysłać?

Wysyłanie zaproszeń możliwe jest w planach Professional i Enterprise. Liczba zaproszeń nie jest ograniczona.

Wersja Bitrix24 On-Premise

Aby praca z użytkownikami poczty działała poprawnie w wersji On-Premise, musisz:

  • skonfigurować serwer pocztowy;
  • w przypadku domeny portalu musisz określić rekord MX serwera pocztowego Bitrix24: mail-001.bitrix24.com. Aby to zrobić, skontaktuj się z administratorem domeny.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo