Formularz internetowy CRM to narzędzie do pozyskiwania informacji od klientów. Zwykle jest to ankieta, w której potencjalny klient może podać informacje o sobie, zamówić produkt lub zapisać się na usługę. Po wypełnieniu formularza przez klienta wszystkie dane zostaną zapisane w CRM.
Dlaczego są potrzebne formularze internetowe CRM
Bitrix24 ma kilka typów formularzy internetowych CRM. Możesz wybrać typ formularza CRM zgodnie ze swoimi potrzebami:
- Informacje kontaktowe. Zbieraj dane kontaktowe od klientów: imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail. Dane te trafią do CRM, a Twoi managerowie będą mogli skontaktować się z klientem i zaproponować mu produkt lub usługę.
- Informacja zwrotna. Wyślij klientowi formularz informacji zwrotnej, aby uzyskać jego opinię na temat Twoich produktów i usług.
- Oddzwonienie. Odwiedzający witrynę zostawiają numer telefonu do komunikacji, a menedżerowie oddzwaniają pod określony numer.
- Zarejestruj się na wydarzenie. Za pomocą formularza CRM klienci mogą zapisywać się na wydarzenia. W polach formularza możesz wybrać usługę, czas oraz specjalistę.
- Sprzedaż produktów i usług. Dzięki tym formularzom CRM klienci mogą wybrać potrzebny produkt, złożyć zamówienie i natychmiast za nie zapłacić.
- Zamówienia z mediów społecznościowych. Uruchom kampanię reklamową w sieciach społecznościowych, a klienci uzupełnią informacje o sobie i automatycznie przejdą do Bitrix24.
Od czego zacząć
Utwórz formularz CRM. Do szybkiego tworzenia przygotowaliśmy kilka gotowych typów formularzy.
Dostosuj projekt formularza CRM. Możesz ustawić dowolne tło dla swojego formularza, dostosować styl pól, wybrać czcionkę itd.
Umieść formularz na stronie internetowej. Formularz CRM można umieścić na dowolnej stronie. Nie ma znaczenia, czy został utworzony w Bitrix24, czy w innym CMS.
Możesz tworzyć różne formularze CRM, które będą pełnić różne funkcje. Listę wszystkich utworzonych formularzy możesz zobaczyć w sekcji CRM> Dodatki> Formularze CRM.