Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Deale

Deal to jeden z głównych elementów CRM, to proces sprzedaży produktu lub usługi klientowi.

Klient zgłosił się do Twojej firmy i chce kupić produkt. Musisz zapisać dane klienta do CRM jako kontakt lub firmę, a następnie musisz utworzyć deal. W formularzu deala wskaż produkt, ilość, kwotę i inne informacje, które dotyczą sprzedaży. W przyszłości, gdy klient wróci, utworzysz kolejny deal. Dzięki temu zgromadzisz bazę klientów i deali.

Gdzie znajdują się deale w Bitrix24?

Deale znajdują się w sekcji CRM> Deale. Dostępne są dwie opcje wyświetlania deali:

  • Lista - jest wygodniejsza do wyszukiwania informacji.
  • Kanban - jest odpowiedni do oceny sytuacji sprzedażowej.

Przeczytaj o tym, jak utworzyć deal w artykule: Jak dodać deal.

Główne właściwości deali

  • Deal ma formularz, w którym znajdują się wszystkie informacje związane z procesem sprzedaży: produkty lub usługi, kwota, dane klienta itd.
  • Czytaj więcej: Formularze elementów CRM.
  • Możesz utworzyć lejki sprzedażowe dla różnych scenariuszy pracy z dealami.
  • Czytaj więcej: Lejki sprzedażowe w Bitrix24 CRM.
  • Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do pewnych działań z dealami: edycja lub usuwanie, dostęp do etapów i kierunków.
  • Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.
  • Proces sprzedaży można zautomatyzować za pomocą wyzwalaczy, reguł automatyzacji lub workflow. Narzędzia te mogą przenosić deale na inne etapy i kierunki, wysyłać e-maile i SMS-y do klientów, ustawiać zadania i przypomnienia pracownikom.
  • Czytaj więcej: Reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM.
  • W czasie rzeczywistym możesz ocenić wydajność pracowników, które produkty sprzedają się lepiej i którzy klienci przynoszą najwięcej pieniędzy.
  • Czytaj więcej: Analityka CRM.
  • Z deali możesz tworzyć oferty handlowe, faktury i dowolne inne dokumenty według swoich szablonów.
  • Czytaj więcej: Szablony faktur i ofert.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo