Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Automatyczne uruchomienie workflow

Workflow mogą być uruchamiane automatycznie podczas tworzenia leadów, deali, kontaktów i firm. Aby włączyć automatyczne uruchomienie w parametrach szablonu workflow zaznacz pole Automatyczne przeprowadzenie: Po dodaniu.

Workflow zostanie uruchomiony automatycznie, jeśli element został utworzony:

  • ręcznie;
  • za pośrednictwem poczty e-mail;
  • automatycznie po połączeniu przychodzącym (jeśli odpowiednia funkcja jest włączona w Ustawieniach Telefonii);
  • za pośrednictwem formularza CRM na Twojej stronie internetowej;
  • za pośrednictwem REST API lub z aplikacji Bitrix24.Market.
  • jeśli kontakt lub firma zostaną utworzone z formularza deala/leadu.

Workflow nie zostanie uruchomiony automatycznie, jeśli element został utworzony:

  • za pomocą importu z pliku csv;
  • za pomocą innego workflow;
To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow Jak usunąć workflow Jak skonfigurować czas wykonania zadań w workflow Jak utworzyć szablon sekwencyjnego procesu workflow Jak uruchomić workflow Workflow: nowy interfejs i możliwości Jak utworzyć nowy workflow w Aktualnościach Workflow: działania grupowe w aplikacji mobilnej Workflow w Aktualnościach Jak tworzyć pola w procesach workflow