Pola przechowują wszystkie podstawowe informacje o workflow. Aby z nimi pracować, kliknij Działania> Personalizuj pola.
Tutaj zobaczysz wszystkie pola tego workflow. Aby utworzyć nowe pole, kliknij Dodaj pole w prawym górnym rogu.
Aby utworzyć pole, musisz wypełnić jego parametry:
- Nazwa - jest wymaganym parametrem dla każdego pola.
- Wskaż, czy pole musi być Wymagane i Wielokrotne.
- Wybierz typ pola i wartość domyślną. W zależności od wybranego typu mogą pojawić się inne ustawienia. Na przykład dla typu Pieniądze musisz określić walutę.
- Sortowanie określa pozycję pola na liście.
- Jeśli wyłączysz opcję Pokaż w formularzu dodawania i Pokaż w formularzu edycji, to pole będzie ukryte. Te opcje są potrzebne, jeśli chcesz używać w workflow tylko wartość domyślną.
- Jeśli masz włączone opcje Tylko do odczytu (nowy formularz) i Tylko do odczytu (edycja formularza), po uruchomieniu workflow pracownik zobaczy wartość pola, ale nie będzie mógł go zmienić.
- Jeśli włączysz opcję Pokaż pole podczas tworzenia linku do elementu listy, to po dodaniu linku na element do wiadomości w Aktualnościach, pole zostanie wyświetlone.