Dodaliśmy wszystkie typy wiadomości do Instagram Direct.
Co się zmieniło?
Wcześniej:
Wcześniej na kanale Instagram Direct obsługiwane były tylko niektóre typy wiadomości:
- tekst;
- zdjęcie;
- plik wideo;
- emoji.
Wszystkie inne typy, na przykład wiadomości głosowe, były oznaczane jako nieobsługiwany typ wiadomości i nie pojawiały się na czacie otwartych kanałów lub pojawiały się jako linki.
Teraz:
Teraz wszystkie typy wiadomości w Direct są przetwarzane poprawnie. Ponadto dodaliśmy nowe funkcje:
- Wiadomość głosowa ma postać pliku, który możesz słuchać na czacie.
- Znikające wiadomości są ładowane do czatu otwartych kanałów, można je przeglądać. Wiadomości te pozostają na czacie Bitrix24, niezależnie od tego, czy znikną, czy nie, dopóki klient nie usunie ich z czatu.
- Zmieniono format przekazywanych wiadomości - wcześniej na czacie pojawiał się długi link. Teraz wiadomość pojawia się na czacie ze zdjęciem.
- Zmieniono format reakcji na relacje – teraz na czacie pokazywane są zarówno same relacje, jak i reakcje na nie.
- Teraz link do profilu klienta jest zawsze wysyłany na czat, a także jest zapisywany w formularzu CRM w polu Witryna.