Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram

Ten kanał jest nieaktualny, zalecamy korzystanie z kanału Instagram Direct.

Połącz swoją stronę na Facebooku z otwartymi kanałami Bitrix24 i przetwarzaj komentarze z Instagrama w komunikatorze Bitrix24.

Uwaga!

Aby połączyć Instagram z Bitrix24, musisz mieć stronę na Facebooku i konto na Instagramie.

Jak utworzyć stronę na Facebooku?

Najpierw musisz utworzyć stronę na Facebooku, na której będziesz promować swoje produkty/usługi.

Możesz utworzyć stronę na Facebooku w swoim profilu na Facebooku.

Czytaj więcej: Jak utworzyć stronę na Facebooku.

Jak połączyć Instagram z Facebookiem?

Możesz przekonwertować Instagram na konto profesjonalne za pomocą Facebooku.

❗ Przed połączeniem konta na Instagramie ze stroną na Facebooku upewnij się, że Twoje konto na Instagramie jest osobiste.

Czytaj więcej: Jak przekonwertować Instagram na konto profesjonalne.
  1. Otwórz swoją stronę na Facebooku. Kliknij Ustawienia strony> Instagram.
  2. Kliknij przycisk Połącz konto.
  3. Po połączeniu Instagrama z Facebookiem, osobiste konto na Instagramie jest automatycznie konwertowane na konto profesjonalne.

    To wszystko. Twoje konto na Instagramie zostało pomyślnie połączone ze stroną na Facebooku.

    Jedno konto profesjonalne na Instagramie można połączyć tylko z jedną stroną na Facebooku.

Jak podłączyć Instagram do Bitrix24?

Teraz możesz połączyć konto profesjonalne na Instagramie z Bitrix24.

  1. Musisz być administratorem strony na Facebooku.
  2. Przejdź do Centrum Kontaktowe> Instagram Business> wybierz kanał otwarty i skonfiguruj kolejkę pracowników. Kliknij Połącz.
  3. Kliknij Zaloguj.
  4. Wybierz stronę na Facebooku, z którą połączyłeś swoje konto biznesowe na Instagramie i kliknij Połącz.
  5. To wszystko. Twój Instagram został podłączony do Bitrix24.

Jak to działa?

Klient komentuje Twój post na Instagramie.

Otrzymasz komentarz klienta w komunikatorze Bitrix24.

Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od opcji, którą włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).

Uwaga!
  • Bitrix24 zbiera komentarze na Instagramie w czasie rzeczywistym.
  • Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomości klientów z Instagram Direct w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości klienta. Po 24 godzinach wiadomości konsultanta nie zostaną dostarczone do klienta. Czytaj więcej: Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct.
  • Zbierane są tylko nowe komentarze. Stare komentarze nie są dodawane do Bitrix24 CRM.
  • Na komentarze na Instagramie możesz opublikować maksymalnie 60 odpowiedzi na godzinę.
  • W przypadku wysłania długiej wiadomości (ponad 300 symboli) klient otrzyma komentarz podzielony na kilka części.
  • Twoja odpowiedź może mieć nie więcej niż cztery hashtagi #. Komentarze z większą liczbą hashtagów nie pojawią się na Instagramie.
  • W swojej odpowiedzi możesz wysłać tylko jeden link.
  • Twoja odpowiedź nie może składać się wyłącznie z wielkich liter.
  • Możesz wspomnieć o użytkownikach Instagrama, odpowiadając na ich komentarze.
  • Wiadomości wysyłane za pośrednictwem Instagram Direct nie są przetwarzane przez Bitrix24 ze względu na ograniczenia interfejsu API Instagrama.
  • W tym kanale nie działają automatyczne działania z ustawień kanałów otwartych, na przykład "Wyślij automatyczną odpowiedź na pierwszą wiadomość klienta".
  • Możesz usunąć dowolną wiadomość w tym otwartym kanale.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo