top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram

Połącz swoją stronę na Facebooku z otwartymi kanałami Bitrix24 i przetwarzaj komentarze z Instagrama w komunikatorze Bitrix24.

Uwaga!

Aby połączyć Instagram z Bitrix24, musisz mieć stronę na Facebooku i konto na Instagramie.

Jak utworzyć stronę na Facebooku?

Najpierw musisz utworzyć stronę na Facebooku, na której będziesz promować swoje produkty/usługi.

Możesz utworzyć stronę na Facebooku w swoim profilu na Facebooku.

Czytaj więcej: Jak utworzyć stronę na Facebooku.

Jak połączyć Instagram z Facebookiem?

Możesz przekonwertować Instagram na konto profesjonalne za pomocą Facebooku.

❗ Przed połączeniem konta na Instagramie ze stroną na Facebooku upewnij się, że Twoje konto na Instagramie jest osobiste.

Czytaj więcej: Jak przekonwertować Instagram na konto profesjonalne.
  1. Otwórz swoją stronę na Facebooku. Kliknij Ustawienia strony> Instagram.
  2. Kliknij przycisk Połącz konto.
  3. Po połączeniu Instagrama z Facebookiem, osobiste konto na Instagramie jest automatycznie konwertowane na konto profesjonalne.

    To wszystko. Twoje konto na Instagramie zostało pomyślnie połączone ze stroną na Facebooku.

    Jedno konto profesjonalne na Instagramie można połączyć tylko z jedną stroną na Facebooku.

Jak podłączyć Instagram do Bitrix24?

Teraz możesz połączyć konto profesjonalne na Instagramie z Bitrix24.

  1. Musisz być administratorem strony na Facebooku.
  2. Przejdź do Centrum Kontaktowe> Instagram Business> wybierz kanał otwarty i skonfiguruj kolejkę pracowników. Kliknij Połącz.
  3. Kliknij Zaloguj.
  4. Wybierz stronę na Facebooku, z którą połączyłeś swoje konto biznesowe na Instagramie i kliknij Połącz.
  5. To wszystko. Twój Instagram został podłączony do Bitrix24.

Jak to działa?

Klient komentuje Twój post na Instagramie.

Otrzymasz komentarz klienta w komunikatorze Bitrix24.

Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od opcji, którą włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).

Uwaga!
  • Bitrix24 zbiera komentarze na Instagramie w czasie rzeczywistym.
  • Zbierane są tylko nowe komentarze. Stare komentarze nie są dodawane do Bitrix24 CRM.
  • Na komentarze na Instagramie możesz opublikować maksymalnie 60 odpowiedzi na godzinę.
  • W przypadku wysłania długiej wiadomości (ponad 300 symboli) klient otrzyma komentarz podzielony na kilka części.
  • Twoja odpowiedź może mieć nie więcej niż cztery hashtagi #. Komentarze z większą liczbą hashtagów nie pojawią się na Instagramie.
  • W swojej odpowiedzi możesz wysłać tylko jeden link.
  • Twoja odpowiedź nie może składać się wyłącznie z wielkich liter.
  • Możesz wspomnieć o użytkownikach Instagrama, odpowiadając na ich komentarze.
  • Wiadomości wysyłane za pośrednictwem Instagram Direct nie są przetwarzane przez Bitrix24 ze względu na ograniczenia interfejsu API Instagrama.
  • Możesz usunąć dowolną wiadomość w tym otwartym kanale.
To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz