top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zacznij za darmo

Instagram Direct

Możesz podłączyć Instagram Direct do otwartych kanałów Bitrix24.

Odpowiadaj na wiadomości w Instagram Direct z komunikatora Bitrix24, wysyłaj linki i zdjęcia produktów. Cała historia komunikacji zostanie zapisana w formularzu deala CRM.

Możesz teraz również przyjmować płatności za zamówienia bezpośrednio w Instagram Direct. Wygeneruj link do płatności CRM i wyślij go do klienta. Klient może zapłacić za zakup online od razu lub zapłacić gotówką kurierowi.

Połączenie z kanałem Instagram Direct jest nawiązywane za pośrednictwem konta profesjonalnego Instagram i publicznej strony na Facebooku. W tym artykule znajdziesz, jak przekonwertować Instagram na konto profesjonalne i jak podłączyć publiczną stronę na Facebooku.

Podłącz kanał Instagram Direct do Bitrix24

Musisz być zalogowany na koncie administratora strony publicznej na Facebooku.

Przejdź do sekcji Centrum Kontaktowe, wybierz Instagram Direct i kliknij Połącz.

Następnie wybierz kanał otwarty i osób odpowiedzialnych i kliknij przycisk Zaloguj:

Wybierz konto na Facebooku, które jest powiązane z Twoim kontem profesjonalnym na Instagramie:

Wybierz konto profesjonalne Instagram, które jest połączone z publiczną stroną Facebooka:

Wybierz stronę publiczną na Facebooku:

Zezwól Bitrix24 na dostęp do wszystkich narzędzi i zakończ konfigurację.

Możesz również podłączyć komentarze Instagram, aby to zrobić, zaznacz odpowiednią opcję:

Czytaj więcej: Instagram Direct: podłącz komentarze.

To wszystko. Twoje konto zostało połączone z Instagram Direct.


Jak to działa?

Klient odwiedza Twoją stronę na Instagramie i pisze wiadomość do Direct:

Konsultant Twojej firmy odpowiada na wiadomości w komunikatorze Bitrix24. Klienci z Instagrama zostaną zapisani w CRM:

Właściwości podłączenia kanału Instagram Direct:
  • Wszystkie odpowiedzi konsultanta na komentarze pod postami na Instagramie są wysyłane tylko do Direct.
  • Rozmowy z tym samym klientem z komentarzy Instagram i z Instagram Direct zapisywane są w jednym formularzu CRM.
  • Obsługiwane są wszystkie rodzaje wiadomości i funkcje Instagram Direct: tekst, emotikony, pliki wideo, wiadomości głosowe, znikające wiadomości, reakcje na historie, przekazane wiadomości, linki do profili.
  • Ten kanał przetwarza wiadomości z Instagram Direct. Jeśli chcesz pracować z komentarzami do postów na Instagramie, możesz podłączyć dodatkowy kanał Instagram Business.
  • Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomość klienta w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości klienta. Po 24 godzinach wiadomości konsultanta nie zostaną dostarczone. Czytaj więcej: Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct.
  • Gdy konsultant odpowiada na komentarz do posta, automatyczna wiadomość powitalna nie zostanie wysłana.
  • Logowanie pod konkretnym użytkownikiem działa tylko przez 60 dni. Jeśli nie zmienisz ustawień połączenia, czat będzie nadal działał. Aby jednak zmienić ustawienia po upływie 60 dni, musisz ponownie zalogować się jako administrator strony publicznej na Facebooku.
  • Aby podłączyć otwarte kanały w wersji Bitrix24 On-Premise, musisz dokonać wstępnych ustawień dla modułów serwera i portalu.
To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Nadal mam pytania