Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: Instant WhatsApp

Połącz Centrum Kontaktowe z Instant WhatsApp i odpowiadaj klientom w WhatsApp. Wszystkie dane kontaktowe i historia czatów będą zapisywane w CRM.

Zaletą tego połączenia jest brak konieczności rejestracji Twojej firmy na Facebooku i WhatsApp. Kanał zaczyna działać natychmiast po podłączeniu.

Podłączenie Instant WhatsApp jest dostępne tylko w nowych planach komercyjnych.

Jak podłączyć Instant WhatsApp?

Przejdź do sekcji Centrum Kontaktowe> wybierz Instant WhatsApp.

Wybierz kanał otwarty, osób odpowiedzialnych i kliknij przycisk Połącz:

Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin użytkowania, a kanał zostanie podłączony. Żadne dodatkowe ustawienia nie są wymagane.


Jak to działa?

Klient odwiedza Twoją witrynę, do której podłączony jest widżet Bitrix24 i wybiera sposób komunikacji przez WhatsApp:

Jeśli klient skontaktuje się z Tobą przez komputer, zostanie mu zaoferowana opcja, gdzie się skontaktować:

  • Przez komputerową wersję aplikacji WhatsApp;
  • Przez aplikację na urządzeniu mobilnym.

Jeśli klient otworzy witrynę na urządzeniu mobilnym, otworzy się aplikacja mobilna WhatsApp.

Następnie zostaniesz poproszony o wysłanie specjalnej wiadomości do konsultanta kanału otwartego:

Po wysłaniu tej wiadomości konsultant kanału otwartego rozpocznie komunikację z klientem:

Konsultant rozmawia z klientem w komunikatorze Bitrix24:

Rozmowa zostanie zapisana w formularzu elementu CRM, a wszystkie informacje kontaktowe zostaną zapisane do Kontaktu.


Właściwości podłączenia kanału Instant WhatsApp

  • Do Bitrix24 może być podłączony tylko jeden kanał Instant WhatsApp. Jeśli połączysz ten kanał z innym kanałem otwartym, pierwszy kanał zostanie odłączony.
  • Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomość klienta w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości. Po 24 godzinach wiadomości od konsultanta nie będą dostarczane do klienta. Dowiedz się więcej w tym artykule.
  • Istnieją ograniczenia dotyczące wysyłania i odbierania wiadomości w następujących krajach i regionach: Iran, Korea Północna, Krym, Kuba, Syria.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ustawienia katalogu produktów Przełączaj się między wiadomościami e-mail w elemencie CRM Uprawnienia do edycji formularza produktu Dodaj piksel Facebooka do strony internetowej Ustawienia witryn i stron internetowych Dodaj pliki do workflow Wniosek urlopowy Wymagania techniczne dla Telefonii Usunięcie elementów CRM Jak dodać produkty do deali, leadów i ofert Pole "Klient" w formularzu deala/leadu