Połącz Centrum Kontaktowe z Instant WhatsApp i odpowiadaj klientom w WhatsApp. Wszystkie dane kontaktowe i historia czatów będą zapisywane w CRM.
Zaletą tego połączenia jest brak konieczności rejestracji Twojej firmy na Facebooku i WhatsApp. Kanał zaczyna działać natychmiast po podłączeniu.
Jak podłączyć Instant WhatsApp?
Przejdź do sekcji Centrum Kontaktowe> wybierz Instant WhatsApp.
Wybierz kanał otwarty, osób odpowiedzialnych i kliknij przycisk Połącz:
Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin użytkowania, a kanał zostanie podłączony. Żadne dodatkowe ustawienia nie są wymagane.
Jak to działa?
Klient odwiedza Twoją witrynę, do której podłączony jest widżet Bitrix24 i wybiera sposób komunikacji przez WhatsApp:
Jeśli klient skontaktuje się z Tobą przez komputer, zostanie mu zaoferowana opcja, gdzie się skontaktować:
- Przez komputerową wersję aplikacji WhatsApp;
- Przez aplikację na urządzeniu mobilnym.
Następnie zostaniesz poproszony o wysłanie specjalnej wiadomości do konsultanta kanału otwartego:
Po wysłaniu tej wiadomości konsultant kanału otwartego rozpocznie komunikację z klientem:
Konsultant rozmawia z klientem w komunikatorze Bitrix24:
Rozmowa zostanie zapisana w formularzu elementu CRM, a wszystkie informacje kontaktowe zostaną zapisane do Kontaktu.
Właściwości podłączenia kanału Instant WhatsApp
- Do Bitrix24 może być podłączony tylko jeden kanał Instant WhatsApp. Jeśli połączysz ten kanał z innym kanałem otwartym, pierwszy kanał zostanie odłączony.
- Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomość klienta w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości. Po 24 godzinach wiadomości od konsultanta nie będą dostarczane do klienta. Dowiedz się więcej w tym artykule.
- Istnieją ograniczenia dotyczące wysyłania i odbierania wiadomości w następujących krajach i regionach: Iran, Korea Północna, Krym, Kuba, Syria.