Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem w Bitrix24

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Zarządzanie asortymentem to narzędzie Bitrix24, za pomocą którego można zarządzać produktami w magazynach, prowadzić ewidencję przyjęć, sprzedaży, przewozów i odpisów produktów.

Wyobraźmy sobie, że jesteś właścicielem małej firmy, która ręcznie śledzi produkty w notatniku lub zapisuje wszystko w Excelu.

Twoja firma może podjąć ryzyko, ponieważ:

  • крест.png Twoi pracownicy mogą przypadkowo przeoczyć produkt
  • крест.png Wpisać nieprawidłowe informacje
  • крест.png Zarządzanie produktami może być skomplikowane

W efekcie nie poznasz dokładnej ilości produktów, co spowoduje problemy z jego sprzedażą.

галочка.png Rozpocznij zarządzanie asortymentem w swoim Bitrix24, a wszystkie przychodzące towary, amortyzacja i zmiany będą dokumentowane i wyświetlane w systemie. Pracownicy wprowadzą zmiany online, dzięki czemu będziesz mógł kontrolować swój biznes. Pomoże to uniknąć poważnych strat, uszkodzeń w transporcie i kradzieży oraz błędów w sprzedaży.


Jak włączyć Zarządzanie asortymentem?

Aby włączyć Zarządzanie asortymentem, przejdź do sekcji CRM lub Sklep online i wybierz Zarządzanie asortymentem.

W oknie, które zostanie otwarte, kliknij przycisk Włącz i wybierz metodę kalkulacji kosztu produktów.
Metody kalkulacji kosztów i raport zysku brutto

Jeśli pracujesz już z produktami w Bitrix24, musisz zresetować bieżące stany magazynowe.

Czytaj więcej: Zarządzanie asortymentem: Zresetuj stany magazynowe.

Jeśli nie masz produktów lub dopiero rozpocząłeś pracę w Bitrix24, możesz dodać swoje produkty do systemu, wybierając typ dokumentu korekta zapasów (inventory adjustment).

Czytaj więcej: Zarządzanie asortymentem: Rozpoczęcie pracy.

Jeśli zarządzasz asortymentem w innych systemach, możesz przenieść dane za pomocą aplikacji z Marketu.


Praca w sekcji Zarządzanie asortymentem

W Zarządzaniu asortymentem istnieją 4 główne sekcje: Zapasy (Inventory), Zlecenia sprzedaży (Sales orders), Ruch produktów (Transfer) i Odpis (Write-offs), w których pracujesz z dokumentami, produktami i magazynami.

Czytaj więcej:


Zarządzanie asortymentem w aplikacji mobilnej

Zarządzanie asortymentem jest dostępne do pracy w aplikacji mobilnej Bitrix24. W nim możesz tworzyć korektę zapasów, zarządzać zapasami produktów, tworzyć dokumenty transferu i odpisu.

Czytaj więcej:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo