Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Scenariusze pracy z formularzami CRM

Scenariusz użycia to zestaw ustawień, który pozwala szybko rozpocząć pracę z formularzami CRM.

Przykład: aby zebrać prośby o udział w wydarzeniu, użyj scenariusza Wydarzenie Online. Następnie do formularza zostaną dodane pola Nazwa, Tytuł i Wydarzenie.

❗ Pamiętaj, że każdy scenariusz użycia działa jako ustawienie wstępne i nie wpływa na funkcjonalność formularzy. W każdym scenariuszu możesz użyć dowolnego pola, podzielić te pola na wiele stron lub dodać zdjęcia produktów.

Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie możliwe ustawienia formularza, włącz przypadek użycia Preferencje niestandardowe.

Niektóre scenariuszy użycia obsługują tworzenie niestandardowych pól w CRM.


Jak wybrać scenariusz?

Przejdź do edytora formularzy i kliknij nazwę scenariusza po lewej stronie.

Następnie wybierz potrzebny scenariusz.


Scenariusze

Wszystkie scenariusze są podzielone na kilka następujących grup:

Komunikacja z klientami

Scenariusze Oddzwonienie, Informacje kontaktowe i Informacja zwrotna różnią się tylko zestawem pól w formularzu.

W scenariuszu Formularz wielostronicowy pola formularza mogą być rozmieszczone na różnych stronach. Jest to przydatne, gdy musisz zadać klientowi wiele pytań, na przykład do ankiety NPS.

Aby dodać nową stronę, kliknij Dodaj separator i wybierz Strona formularza. Separator można przeciągnąć w dowolne miejsce na liście pól.

Sprzedaż

Czytaj więcej o sprzedaży produktów w artykule: Formularze CRM: Scenariusze sprzedaży.

Zamówienia z mediów społecznościowych

Czytaj więcej: Integracja z Facebook Lead Ads.

Autouzupełnianie pól

Czytaj więcej: Autouzupełnianie pól w formularzach CRM.

Zamów dostawę

Scenariusz Dostawa tworzy kilka niestandardowych pól i dodaje Produkty do formularza. Aby wybrać produkty do wyświetlenia na formularzu, kliknij Ołówek.

W scenariuszu Płatność i dostawa klient najpierw wypełnia pola i wybiera produkt.

Następnie klient zostanie przekierowany na stronę płatności. Proces płatności jest taki sam jak płatność w formularzu deala.

Czytaj więcej:

Zarejestruj się na wydarzenie

Scenariusz Wydarzenie online jest odpowiedni do rejestrowania uczestników wydarzenia. Aby zmienić opcje wartości pola Format wydarzenia, kliknij ołówek.

Scenariusz Zarejestruj się na wydarzenie offline różni się od wydarzenia online tym, że pola autouzupełniania są wyłączone. Formularze z tym scenariuszem są odpowiednie dla wydarzeń offline.

Czytaj więcej: Autouzupełnianie pól w formularzach CRM.

Dodaj dane do CRM

Ten scenariusz wyświetla pola z kontaktu i ma wyłączone autouzupełnianie. Przydatny jest do szybkiego wypełniania CRM, jeśli nie masz dostępu do tego modułu lub jesteś na wydarzeniu offline.

Pola z warunkami

Ten scenariusz używa różnych reguł wyświetlania pól.

Czytaj więcej: Reguły wyświetlania pól.

Inne

W scenariuszu Preferencje niestandardowe dostępne są wszystkie możliwe ustawienia formularzy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Spersonalizowane formularze CRM Formularze CRM: Scenariusze sprzedaży Tagi UTM