Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak korzystać z rezerwacji zasobów

CRM Bitrix24 ma narzędzie Zarezerwuj zasób. Jest to scenariusz dotyczący obsługi klienta. W tym scenariuszu klient wybiera usługę, którą chce otrzymać, godzinę oraz specjalistę, który zrealizuje tę usługę.

Przyjrzyjmy się rezerwacji zasobów na przykładzie wynajmu samochodu i sposobom śledzenia rezerwacji zasobów w kalendarzu.

W tym przykładzie nie pokażemy krok po kroku, jak skonfigurować każde pole, a jedynie wynik końcowy. Znaczenie wszystkich ustawień pola typu Zarezerwuj zasób możesz znaleźć w tym artykule.

Rezerwacja zasobów na przykładzie wypożyczalni samochodów

Ten scenariusz wymaga następujących ustawień pól:

  • Nazwa pola - podaj nazwę usługi;
  • Wybierz Zasób w polu pod nazwą;
  • Zasoby - w naszym przykładzie są to marki samochodów;
  • Dodaj usługi trwające 1, 2 i 3 dni;
  • Określ strefę czasową;
  • Zezwalaj na rezerwację zajętych zasobów - odznacz, jeśli masz tylko 1 samochód każdego modelu.

Teraz, gdy klient skontaktuje się z Twoją firmą, możesz szybko uzupełnić podstawowe informacje o rezerwacji.

Podczas rezerwacji zasobu zobaczysz, czy samochód jest wolny na wybrany czas. Kliknij przycisk Skala w kalendarzu, aby wybrać odpowiednią opcję wyświetlania.

Po wypełnieniu pola formularz będzie wyglądać następująco:


Jak śledzić rezerwacje zasobów?

Możesz śledzić dostępność zasobów za pośrednictwem Kalendarza CRM. Aby to zrobić, kliknij Kalendarz obok pozycji Kanban i Lista.

W kalendarzu wybierz potrzebny okres i rezerwację.

Każdy deal zajmuje w kalendarzu taki sam przedział czasu, co rezerwacja zasobów w ramach tego deala. Na przykład od 15:00 14 kwietnia do 14:59 15 kwietnia.

Jeśli masz dużo zasobów, podaj ich nazwę w tytule deala, aby ułatwić śledzenie dostępności zasobów.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zarezerwuj zasób w CRM: Jak świadczyć usługi klientom