Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak skonfigurować uprawnienia do pracy z dokumentami Zarządzania asortymentem

Uprawnienia dostępu w CRM wpływają na dostęp do dokumentów Zarządzania asortymentem. Jeśli nie skonfigurowałeś uprawnień dostępu, pracownik zobaczy błąd podczas próby otwarcia dokumentów Zarządzania asortymentem i nie będzie mógł z nimi pracować.

Zalecamy skonfigurowanie uprawnień dostępu w CRM, nawet jeśli pracujesz tylko z Zarządzaniem asortymentu i nie korzystasz z zamówień i deali.


Jak skonfigurować uprawnienia dostępu?

Przejdź do CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.

Weźmy 2 przykłady:

  • Uprawnienia dostępu nie są określone
  • Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień

  • Uprawnienia dostępu nie są określone
  • W tym przypadku pracownik zobaczy błąd przechodząc do sekcji z dokumentami Zarządzania asortymentu i nie będzie mógł z nimi pracować.


    Dodaj uprawnienie dostępu dla pracownika i nadaj mu rolę menedżera lub administratora.

    Pamiętaj, że standardowe role obejmują również uprawnienia do innych elementów CRM.

    Następnie pracownik będzie mógł pracować ze wszystkimi dokumentami w sekcji Zarządzanie asortymentem.


  • Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień
  • Sprawdź, jak ustawione są uprawnienia dla pracownika, który pracuje z dokumentami Zarządzania asortymentem. Jeśli nie ma dostępu do odczytu i dodawania zamówienia, zobaczy błąd, gdy przejdzie do sekcji Zamówienia sprzedaży.

    Zmień ustawienia roli pracownika.

    Następnie pracownik będzie mógł pracować z dokumentami sprzedaży.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zarządzanie asortymentem: Zresetuj stany magazynowe Pola niestandardowe w formularzu magazynu Zarządzanie asortymentem: Import danych z innych systemów Czytnik kodów kreskowych USB w Zarządzaniu asortymentem Sprzedaż produktów i zamykanie deali Zarządzanie asortymentem: strona ustawień Zarządzanie asortymentem produktów: aplikacje do migracji danych