Uprawnienia dostępu w CRM wpływają na dostęp do dokumentów Zarządzania asortymentem. Jeśli nie skonfigurowałeś uprawnień dostępu, pracownik zobaczy błąd podczas próby otwarcia dokumentów Zarządzania asortymentem i nie będzie mógł z nimi pracować.
Zalecamy skonfigurowanie uprawnień dostępu w CRM, nawet jeśli pracujesz tylko z Zarządzaniem asortymentu i nie korzystasz z zamówień i deali.
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu?
Przejdź do CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.
Weźmy 2 przykłady:
- Uprawnienia dostępu nie są określone
- Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień
- Uprawnienia dostępu nie są określone
- Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień
W tym przypadku pracownik zobaczy błąd przechodząc do sekcji z dokumentami Zarządzania asortymentu i nie będzie mógł z nimi pracować.
Dodaj uprawnienie dostępu dla pracownika i nadaj mu rolę menedżera lub administratora.
Następnie pracownik będzie mógł pracować ze wszystkimi dokumentami w sekcji Zarządzanie asortymentem.
Sprawdź, jak ustawione są uprawnienia dla pracownika, który pracuje z dokumentami Zarządzania asortymentem. Jeśli nie ma dostępu do odczytu i dodawania zamówienia, zobaczy błąd, gdy przejdzie do sekcji Zamówienia sprzedaży.
Zmień ustawienia roli pracownika.
Następnie pracownik będzie mógł pracować z dokumentami sprzedaży.
Polecane artykuły: