Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak pracować z bazą klientów

Powtórna sprzedaż wymaga bazy klientów. Jeśli nie masz bazy klientów, Marketing CRM nie będzie miał z czym pracować i nie uzyskasz powtórnej sprzedaży. Dlatego przed tworzeniem segmentów i kampanii e-mailowych warto zorganizować pracę z bazą klientów.


Jak przygotować bazę klientów do pracy

Możesz pracować z marketingiem CRM tylko w Bitrix24 CRM. Jeśli prowadzisz ewidencję sprzedaży w Excelu lub innym systemie CRM, musisz przenieść dane do CRM Bitrix24. Możesz dodać elementy ręcznie lub zaimportować bazę klientów, jeśli pracujesz w innym systemie.

Czytaj więcej: Import danych do CRM.

Po przeniesieniu wszystkich kontaktów możesz ustawić uprawnienia dostępu do CRM. Określ pracowników, którzy mogą pracować z bazą klientów. Jeśli wszyscy Twoi pracownicy mogą pracować z Twoją bazą klientów, możesz pogrupować ich według działań: ktoś może tylko przeglądać elementy, a ktoś może je edytować i usuwać.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Dlaczego ważne jest wprowadzanie wszystkich kontaktów do CRM

Znalezienie nowego klienta jest bardzo kosztowne i czasochłonne. Dlatego każdy klient, nawet jeśli nic teraz nie kupił, jest ważny i musi zostać wprowadzony do CRM.

Każdy kontakt jest ważny i powinien być zapisany w CRM. Nawet jeśli klient niczego nie kupił, warto zarejestrować lead, deal lub kontakt.

Jeśli ciągle otrzymujesz wiadomości e-mail ze spamem lub niechciane połączenia przychodzące, możesz dodać te numery lub adresy do Czarnej listy:


Jak pozyskiwać klientów

Bitrix24 automatycznie zapisuje wszystkie kontakty, które przychodzą do Ciebie z dowolnych źródeł: sieci społecznościowych, poczty internetowej, czatów i połączeń.

Centrum Kontaktowe - narzędzie do komunikacji z klientami i przetwarzania wiadomości przychodzących. Podłącz potrzebne kanały komunikacji i sieci społecznościowe, a wszystkie połączenia, e-maile i wiadomości na czacie zostaną zapisane w CRM jako kontakty lub deale.

Czytaj więcej: Centrum kontaktowe.
Jeśli masz problemy z przeniesieniem danych lub konfiguracją CRM, możesz skontaktować się z naszymi partnerami.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować sekcję Marketing Twórz segmenty klientów dla kampanii marketingowych Uprawnienia dostępu do Marketingu CRM