Powtórna sprzedaż wymaga bazy klientów. Jeśli nie masz bazy klientów, Marketing CRM nie będzie miał z czym pracować i nie uzyskasz powtórnej sprzedaży. Dlatego przed tworzeniem segmentów i kampanii e-mailowych warto zorganizować pracę z bazą klientów.
Jak przygotować bazę klientów do pracy
Możesz pracować z marketingiem CRM tylko w Bitrix24 CRM. Jeśli prowadzisz ewidencję sprzedaży w Excelu lub innym systemie CRM, musisz przenieść dane do CRM Bitrix24. Możesz dodać elementy ręcznie lub zaimportować bazę klientów, jeśli pracujesz w innym systemie.
Po przeniesieniu wszystkich kontaktów możesz ustawić uprawnienia dostępu do CRM. Określ pracowników, którzy mogą pracować z bazą klientów. Jeśli wszyscy Twoi pracownicy mogą pracować z Twoją bazą klientów, możesz pogrupować ich według działań: ktoś może tylko przeglądać elementy, a ktoś może je edytować i usuwać.
Dlaczego ważne jest wprowadzanie wszystkich kontaktów do CRM
Znalezienie nowego klienta jest bardzo kosztowne i czasochłonne. Dlatego każdy klient, nawet jeśli nic teraz nie kupił, jest ważny i musi zostać wprowadzony do CRM.
Jeśli ciągle otrzymujesz wiadomości e-mail ze spamem lub niechciane połączenia przychodzące, możesz dodać te numery lub adresy do Czarnej listy:
Jak pozyskiwać klientów
Bitrix24 automatycznie zapisuje wszystkie kontakty, które przychodzą do Ciebie z dowolnych źródeł: sieci społecznościowych, poczty internetowej, czatów i połączeń.
Centrum Kontaktowe - narzędzie do komunikacji z klientami i przetwarzania wiadomości przychodzących. Podłącz potrzebne kanały komunikacji i sieci społecznościowe, a wszystkie połączenia, e-maile i wiadomości na czacie zostaną zapisane w CRM jako kontakty lub deale.
Polecane artykuły: