Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Dodaj link do elementów witryny

Uprościliśmy proces dodawania linków do elementów witryny. Teraz możesz umieścić link za pomocą kilku kliknięć.

Link można dodać do przycisku, obrazu lub ikony. Możesz także wstawiać linki do tekstu.


Jak to działa

Kliknij potrzebny przycisk, aby dodać do niego link.

Na pasku bocznym wybierz opcję, która zostanie wykonana po kliknięciu przycisku.

Aby dodać link do obrazu lub ikony, kliknij potrzebny element i wybierz działanie z listy.

Link można również wstawić do tekstu. Kliknij tekst i kliknij ikonę tworzenia linku w edytorze. Na pasku bocznym wybierz działanie i wprowadź słowo lub zdanie. Wprowadzony fragment tekstu będzie zawierał wybrany link.

Lista dostępnych działań

  • Otwórz stronę (Open page) - możesz wybrać dowolną stronę z witryn utworzonych na Twoim koncie.
  • Otwórz blok (Open block) - możesz wybrać dowolny blok z dowolnej witryny.
  • Otwórz formularz CRM (Open CRM form) - wybierz formularz CRM.
  • Połączenie (Call) - określ numer, pod który zadzwoni klient. Jeśli klient otworzył stronę w swoim telefonie komórkowym, połączenie zostanie wykonane bezpośrednio z jego numeru. Aby zadzwonić z komputera, klient musi mieć zainstalowaną specjalną aplikację.
  • Wyślij SMS (Send SMS) - wprowadź numer telefonu, na który zostanie wysłana wiadomość SMS od klienta.
  • Wyślij wiadomość e-mail (Send e-mail message) - wprowadź swój email. Wiadomość e-mail zostanie wysłana przez dostępną aplikację na Twoim telefonie lub komputerze.
  • Zadzwoń przez Skype (Call via Skype) - podaj swój login Skype. Gdy klient kliknie przycisk, witryna zasugeruje otwarcie aplikacji Skype.

  • Otwórz zewnętrzny link (Open external link) - wprowadź adres URL linku.
  • Nie pokazuj linku (Don't show link) - przycisk nie będzie działał.

W sklepie internetowym możesz wybrać te same działania, co w witrynach. Możesz również podać link do katalogu produktów lub do określonej pozycji katalogu.

Dla baz wiedzy przygotowaliśmy również dodatkowe opcje:

  • Pobierz plik (Download file) - wybierz plik w Bitrix24.
  • Otwórz profil Bitrix24 (Open Bitrix24 profile) - wybierz profil użytkownika.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać blok do wszystkich stron witryny Mobilna wersja stron internetowych Utwórz witrynę wielostronicową Automatyczne publikowanie, podgląd i nawigacja w witrynach Uprawnienia dostępu do stron internetowych Superblock w Bitrix24.Sites Edytor grafiki w Bitrix24.Sites Jak utworzyć witrynę w Bitrix24 Cofnij publikację lub usuń witrynę Sztuczna inteligencja do tworzenia tekstów TextAssistant AI