Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Pole Dostępność w formularzu usługi

Formularz usługi ma opcję Dostępność, która reguluje możliwość sprzedaży usługi w CRM i sklepie internetowym. Domyślnie podczas tworzenia usług ta opcja jest włączona, co oznacza, że ​​klienci mogą kupować tę usługę przez sklep internetowy, a menedżerowie mogą ją sprzedawać w CRM.

Wyłącz tę opcję, jeśli tymczasowo zawiesiłeś świadczenie usługi, ale nie usunąłeś jej ze swojego cennika i planujesz świadczyć ją w najbliższej przyszłości.

Jeśli odznaczysz to pole, klient nadal będzie widział usługę na stronie, ale nie będzie mógł dodać jej do koszyka.

W CRM menedżer będzie mógł dodać niedostępną usługę do formularza deala, ale nie będzie mógł zamknąć deala i zobaczy powiadomienie o błędzie na osi czasu:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jednostki miary w usługach Czym są usługi i jak je tworzyć Scenariusz korzystania z usług w Bitrix24 Opcja "Lista pozycji" w szablonach dokumentów