Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Pole Dostępność w formularzu usługi

Formularz usługi ma opcję Dostępność, która reguluje możliwość sprzedaży usługi w CRM i sklepie internetowym. Domyślnie podczas tworzenia usług ta opcja jest włączona, co oznacza, że ​​klienci mogą kupować tę usługę przez sklep internetowy, a menedżerowie mogą ją sprzedawać w CRM.

Wyłącz tę opcję, jeśli tymczasowo zawiesiłeś świadczenie usługi, ale nie usunąłeś jej ze swojego cennika i planujesz świadczyć ją w najbliższej przyszłości.

Jeśli odznaczysz to pole, klient nadal będzie widział usługę na stronie, ale nie będzie mógł dodać jej do koszyka.

W CRM menedżer będzie mógł dodać niedostępną usługę do formularza deala, ale nie będzie mógł zamknąć deala i zobaczy powiadomienie o błędzie na osi czasu:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Scenariusz korzystania z usług w Bitrix24 Opcja "Lista pozycji" w szablonach dokumentów Jednostki miary w usługach Czym są usługi i jak je tworzyć