Twórz i zapisuj wersje robocze wiadomości w Aktualnościach. Ta funkcja przyda się pracownikom, którzy chcą opóźnić wysłanie wiadomości do współpracowników w Aktualnościach.
Jak utworzyć wersję roboczą wiadomości
Napisz wiadomość w Aktualnościach, wybierz siebie jako jedynego odbiorcę i wyślij wiadomość.
Kliknij przycisk z trzema kropkami w prawym rogu wiadomości i wybierz Edytuj.
Pojawi się okno edycji, w którym możesz dokonać zmian. Następnie kliknij Zapisz jako wersję roboczą.
Gotowe! Wersja robocza zostanie zapisana, a wiadomość zostanie ukryta w Aktualnościach.
Gdzie znaleźć wersje robocze wiadomości
Otwórz swój profil osobisty i przejdź do sekcji Aktualności.
Przejdź do sekcji Wersje robocze. Tutaj będą przechowywane wszystkie wiadomości zapisane jako wersje robocze. Aby opublikować wiadomość w Aktualnościach, kliknij przycisk z trzema kropkami> Edytuj lub Więcej> Edytuj.
W oknie edycji edytuj wiadomość i określ odbiorców. Gdy skończysz, kliknij Opublikuj.
Teraz wiadomość zostanie opublikowana w Aktualnościach, a wersja robocza zostanie usunięta z listy.
Polecane artykuły: