Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Faktury w mobilnym CRM

Faktura jest ostatnim etapem pracy z klientem. W Bitrix24 jest to jeden z elementów CRM. Faktura jest tworzona na podstawie deala lub oferty.
Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu

Pierwszym etapem pracy z fakturami jest utworzenie formularza elementu w CRM. Można to zrobić we wszystkich sekcjach CRM, kliknij Plus (+) > Faktura.

Wypełnij formularz faktury:

  1. Dodaj produkt. Kliknij Plus (+) w formularzu faktury lub przejdź do sekcji Produkty.
  2. W polu Klient wybierz odbiorcę faktury.
  3. Wprowadź niezbędne informacje w pozostałych polach.
  4. Kliknij Utwórz.

Formularz faktury ma cztery domyślne etapy pracy: Nowe, Wysłane do klienta, Opłacone, Nieopłacone.


Drugi etap polega na utworzeniu dokumentu faktury, który klient otrzyma w celu opłacenia zamówienia. Aby utworzyć dokument, użyj szablonu faktury. Kliknij Trzy kropki (...) > Dokumenty > Utwórz dokument.
Dokumenty w mobilnym CRM

Wybierz szablon dokumentu.

Możesz także:

  • Omówić fakturę na czacie ze współpracownikami. Bitrix24 utworzy czat z Tobą i pracownikami określonymi w polu Obserwatorzy.
    Obserwatorzy w CRM
  • Zaprosić klienta do Telegramu i omówić możliwości współpracy.
    Zaproś klienta na czat Telegram
  • Udostępnić link do formularza faktury przez aplikację na swoim smartfonie. Aby otworzyć element, osoba musi mieć dostęp do Twojego Bitrix24.

Gotowy dokument wyślij do klienta w wygodny sposób: przez SMS lub WhatsApp, e-mail lub aplikację na smartfonie.

Informacje o dokumencie, jego wysłaniu i planowanych aktywnościach znajdują się na osi czasu w formularzu faktury.

Po opłaceniu faktury możesz zmienić etap na Opłacone. Jeśli faktura jest powiązana z dealem, możesz go zamknąć.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować collab Proactive CRM w aplikacji mobilnej Dokument odpisu w aplikacji mobilnej Jak pracować z leadami w mobilnym CRM Jak zalogować się do Bitrix24 za pomocą adresu konta Jak odbierać płatności w mobilnym CRM Dokumenty w mobilnym CRM Zaproś klienta na czat Telegram Bitrix24 Collaby: rozpoczęcie pracy Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow