Deal to element CRM reprezentujący ostatni etap pracy z klientem. Na tym etapie sprzedajesz produkt lub usługę, wystawiasz fakturę i organizujesz dostawę.
Jak utworzyć deal
Nowy deal można utworzyć na kilka sposobów:
- Przejdź do CRM> Deale> Utwórz.
- W widokach Kanban i Aktywności możesz utworzyć szybki deal na potrzebnym etapie, klikając +.
- Możesz utworzyć deal na podstawie leadu. Wybierz jedną z opcji w prawym górnym rogu.
- Utwórz deal z formularza kontaktu lub firmy. Otwórz formularz elementu, przejdź do sekcji Deale i kliknij przycisk + Deal. Następnie wybierz lejek sprzedażowy.
- Możesz również dodać deal na podstawie oferty handlowej. Przejdź do CRM> Sprzedaż> Oferty> wybierz widok Listy> kliknij menu działań obok oferty i wybierz Generuj> Deal.
Formularz tworzenia deala
W sekcji O Dealu wprowadź nazwę deala, wybierz kontakt lub firmę.
W sekcji Więcej określ typ i źródło deala. Wybierz osobę odpowiedzialną za deal i w razie potrzeby zostaw komentarz.
W sekcji Produkty dodaj produkty/usługi wybrane przez klienta. Jeśli klient jest stałym i dokonuje tego samego zakupu raz w miesiącu, możesz wybrać opcję cyklicznego deala.
Jak utworzyć deal
Aby utworzyć deal, otwórz CRM i dotknij przycisku +.
Kliknij Deal, a otworzy się formularz do tworzenia deala. W sekcji Szczegóły wprowadź nazwę deala i wybierz kontakt lub firmę w polu Klient. W sekcji Produkty możesz również dodać produkty lub usługi.
Możesz utworzyć deal na podstawie leadu i oferty. Otwórz formularz elementu, na podstawie którego chcesz utworzyć deal, kliknij + wybierz Utwórz> Deal.