Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Czarna lista

Możesz blokować połączenia telefoniczne z podejrzanych numerów, korzystając z czarnej listy w Telefonii Bitrix24.

Czarną listą może zarządzać administrator Bitrix24 oraz pracownik mający dostęp do ustawień Telefonii.

Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24

Przejdź do sekcji Telefonia> Połączenie> Konfiguruj Telefonię> Czarna lista.


Jak działa czarna lista

Użytkownik, którego numer znajduje się na czarnej liście, nie będzie mógł się z Tobą skontaktować, a Bitrix24 nie odbierze połączenia.

Takie połączenie zostanie zapisane w dzienniku połączeń. Można je znaleźć w sekcji Telefonia> Szczegóły połączenia telefonicznego. Połączenia z numerów znajdujących się na czarnej liście mają status Zablokowane.

Dziennik połączeń


Jak dodać numer do czarnej listy

Możesz dodać numer do czarnej listy ręcznie lub automatycznie.

  • Ręczne blokowanie
  • Jeśli znasz numer, z którego nie chcesz odbierać połączeń, możesz ręcznie dodać go do czarnej listy. Jest to przydatne, jeśli stale otrzymujesz połączenia spamowe.

    Otwórz czarną listę i kliknij Dodaj do listy.

    Wprowadź numery telefonów, każdy w nowym wierszu. Zapisz zmiany.


  • Automatyczne blokowanie
  • Ta metoda jest odpowiednia do blokowania połączeń spamowych poza godzinami pracy. Numery zostaną dodane do czarnej listy, jeśli określisz przedział czasowy odbierania połączeń przychodzących.

    Ustawienia czasu dla numerów telefonów

    Aby skonfigurować automatyczne blokowane poza godzinami pracy, otwórz czarną listę i kliknij koło zębate ⚙️.

    Otworzy się okno z ustawieniami:

    • Rejestruj połączenia w CRM z numerów telefonów znajdujących się na czarnej liście - zaznacz tę opcję, a połączenie z czarnej listy zostanie zapisane w CRM, jeśli w ustawieniach numeru włączona jest opcja automatycznego tworzenia leadów.
    • Ustawienia numeru


    • Automatyczne blokowanie numerów telefonów po godzinach pracy - określ liczbę połączeń na minutę, po której numer dzwoniącego zostanie automatycznie dodany do czarnej listy. W sekcji Okres czasu wybierz minuty. Jeśli godziny pracy numeru zakończą się o godzinie 18:00 i po tym czasie użytkownik zadzwoni dwa razy w ciągu minuty, jego numer zostanie automatycznie dodany do czarnej listy.


Jak usunąć numer z czarnej listy

Jeżeli numer klienta został przez pomyłkę zablokowany, usuń go z czarnej listy, aby móc ponownie odbierać połączenia.

W dzienniku połączeń możesz zobaczyć informację o blokowaniu. Przejdź do sekcji Telefonia> Szczegóły połączenia i kliknij ikonę dziennika.

Dziennik połączeń

Wpis w dzienniku Hungup call by blacklist rule oznacza, że ​​numer znajduje się na czarnej liście.


W skrócie
  • Dodaj numery do swojej czarnej listy, aby zablokować połączenia spamowe.
  • Ręczne dodanie numeru do czarnej listy jest odpowiednie, jeśli znasz numer niechcianego abonenta.
  • Automatyczne dodanie pozwoli Ci zablokować połączenia poza godzinami pracy numeru.
  • Usuń numer klienta z czarnej listy, jeżeli został do niej dodany przez pomyłkę.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Menu głosowe IVR Połączenia wychodzące nie działają: przyczyny i rozwiązania Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24 Ogólne ustawienia Telefonii Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać Jak skonfigurować Telefonię do odbierania połączeń w mobilnym CRM Użytkownicy Telefonii: ustawienia ogólne Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń