Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących

Telefonia Bitrix24 obsługuje zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Jeśli podłączonych jest kilka numerów, możesz określić, z którego numeru będą dzwonić Twoi pracownicy.


Ustaw domyślny numer dla połączeń wychodzących

Aby wszyscy użytkownicy konta mogli dzwonić z tego samego numeru telefonu,

  1. Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
  2. Kliknij Konfiguruj Telefonię i wybierz Ustawienia Telefonii.
  3. Wybierz numer dla połączeń wychodzących z listy.
  4. Ustawienia Telefonii


Przypisz pracownikowi indywidualny numer do połączeń wychodzących

Do Bitrix24 można podłączyć kilka numerów. Ogólny numer dla połączeń wychodzących określony jest w ustawieniach Telefonii. Możesz również przypisać pracownikowi indywidualny numer telefonu.

  1. Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
  2. Kliknij Konfiguruj Telefonię i wybierz Użytkownicy Telefonii.
  3. Wybierz pracownika i kliknij Konfiguruj.
  4. Wybierz numer dla połączeń wychodzących z listy. Opcja Domyślny numer oznacza, że numer telefonu jest ustawiony jako numer domyślny dla połączeń wychodzących w ustawieniach Telefonii.

Zezwalaj użytkownikom na wybór numeru dla połączeń wychodzących

Pracownicy mogą wykonywać połączenia wychodzące z numeru określonego w ustawieniach w sekcji Użytkownicy Telefonii. Numer ten może pokrywać się z numerem wybranym jako domyślny dla całego Bitrix24 w ustawieniach Telefonii.

Jeśli te dwa numery telefonów się różnią, pracownik nie może wykonywać połączeń z numeru domyślnego.

Aby umożliwić pracownikowi dzwonienie z innych numerów,

  1. Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
  2. Kliknij Konfiguruj numery i wybierz potrzebny numer telefonu lub centralę PBX.
  3. W sekcji Inne zaznacz opcję Pracownicy mogą wybrać ten numer dla połączeń wychodzących.
  4. Następnie wybierz pracowników, którzy mogą wykonywać połączenia przy użyciu tego numeru.
  5. Ustawienia numeru

    Teraz wybrani użytkownicy mogą wybrać ten numer, aby nawiązać połączenie.


Odmów dostępu do wykonywania połączeń wychodzących

Jeśli chcesz zabronić pracownikowi lub grupie pracowników dzwonienia z dowolnego numeru, wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
  2. Kliknij blok Uprawnienia dostępu.
  3. Utwórz lub edytuj rolę i przypisz ją do użytkownika/działu.
  4. W ustawieniach roli określ Dostęp zabroniony do wykonywania połączeń wychodzących.
  5. Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować Telefonię do odbierania połączeń w mobilnym CRM Czarna lista Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać Ogólne ustawienia Telefonii Połączenia wychodzące nie działają: przyczyny i rozwiązania Menu głosowe IVR Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24 Użytkownicy Telefonii: ustawienia ogólne