Telefonia Bitrix24 obsługuje zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Jeśli podłączonych jest kilka numerów, możesz określić, z którego numeru będą dzwonić Twoi pracownicy.
Ustaw domyślny numer dla połączeń wychodzących
Aby wszyscy użytkownicy konta mogli dzwonić z tego samego numeru telefonu,
- Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
- Kliknij Konfiguruj Telefonię i wybierz Ustawienia Telefonii.
- Wybierz numer dla połączeń wychodzących z listy.
Przypisz pracownikowi indywidualny numer do połączeń wychodzących
Do Bitrix24 można podłączyć kilka numerów. Ogólny numer dla połączeń wychodzących określony jest w ustawieniach Telefonii. Możesz również przypisać pracownikowi indywidualny numer telefonu.
- Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
- Kliknij Konfiguruj Telefonię i wybierz Użytkownicy Telefonii.
- Wybierz pracownika i kliknij Konfiguruj.
- Wybierz numer dla połączeń wychodzących z listy. Opcja Domyślny numer oznacza, że numer telefonu jest ustawiony jako numer domyślny dla połączeń wychodzących w ustawieniach Telefonii.
Zezwalaj użytkownikom na wybór numeru dla połączeń wychodzących
Pracownicy mogą wykonywać połączenia wychodzące z numeru określonego w ustawieniach w sekcji Użytkownicy Telefonii. Numer ten może pokrywać się z numerem wybranym jako domyślny dla całego Bitrix24 w ustawieniach Telefonii.
Jeśli te dwa numery telefonów się różnią, pracownik nie może wykonywać połączeń z numeru domyślnego.
Aby umożliwić pracownikowi dzwonienie z innych numerów,
- Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
- Kliknij Konfiguruj numery i wybierz potrzebny numer telefonu lub centralę PBX.
- W sekcji Inne zaznacz opcję Pracownicy mogą wybrać ten numer dla połączeń wychodzących.
- Następnie wybierz pracowników, którzy mogą wykonywać połączenia przy użyciu tego numeru.
Teraz wybrani użytkownicy mogą wybrać ten numer, aby nawiązać połączenie.
Odmów dostępu do wykonywania połączeń wychodzących
Jeśli chcesz zabronić pracownikowi lub grupie pracowników dzwonienia z dowolnego numeru, wykonaj następujące kroki:
- Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
- Kliknij blok Uprawnienia dostępu.
- Utwórz lub edytuj rolę i przypisz ją do użytkownika/działu.
- W ustawieniach roli określ Dostęp zabroniony do wykonywania połączeń wychodzących.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24