Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać

Numery wewnętrzne zapewniają wygodny sposób bezpośredniej komunikacji ze współpracownikami i klientami. W Telefonii Bitrix24 numery wewnętrzne można przypisywać pracownikom, grupom kolejek i klientom w CRM. W tym artykule wyjaśniamy, jak skonfigurować numery wewnętrzne i efektywnie z nich korzystać.


Jak skonfigurować numery wewnętrzne dla pracowników

Numer wewnętrzny można przypisać pracownikowi na dwa sposoby:

  1. W sekcji Telefonia> Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii wybierz użytkownika i w wyskakującym okienku wprowadź numer wewnętrzny.
  2. Należy pamiętać, że numer wewnętrzny nie może zawierać więcej niż cztery cyfry. Numery wewnętrzne pracowników nie powinny się powtarzać.

  3. Możesz również określić numer wewnętrzny pracownika, edytując pole Telefon wewnętrzny w jego profilu.
  4. Profil pracownika


Jak dzwonić na numery wewnętrzne

Klienci mogą wybrać numer wewnętrzny, aby połączyć się z konkretnym operatorem. Aby to zadziałało, zaznacz opcję Przetwarzanie numeru wewnętrznego w ustawieniach numeru. Po powitalnej muzyce klienci mogą wybrać znany numer wewnętrzny.

Ustawienia numeru

Możesz także przetwarzać połączenia wewnętrzne, korzystając z menu głosowego IVR. Wybierz działanie Wprowadź numer wewnętrzny pracownika pod konkretnym przyciskiem. Klient zadzwoni do Ciebie i odsłucha powitanie IVR, a następnie wybierze ten numer, aby połączyć się z konkretnym użytkownikiem.

Należy pamiętać, że system nie pozwala na wprowadzenie numeru wewnętrznego podczas odsłuchiwania powitania IVR. Klient może wprowadzić numer dopiero po wybraniu odpowiedniej opcji w menu IVR.

Menu głosowe IVR

W przypadku połączeń wewnętrznych użytkownicy mają możliwość dzwonienia do siebie za pośrednictwem Bitrix24 Messenger przy użyciu numerów wewnętrznych lub bezpośredniego wybierania. Ponadto numerów wewnętrznych można używać podczas korzystania z telefonu SIP lub telefonu programowego.


Jak skonfigurować numery wewnętrzne dla grup kolejek

W ustawieniach grupy kolejek określ numer wewnętrzny dla konkretnej grupy użytkowników Telefonii. Należy pamiętać, że numer wewnętrzny nie może zawierać więcej niż cztery cyfry.

Nie zapomnij włączyć opcji Przetwarzanie numeru wewnętrznego w ustawieniach numeru, aby ta opcja działała poprawnie.

Skonfiguruj grupy kolejek


Jak określić numery wewnętrzne klientów

Numer telefonu klienta możesz zapisać w formularzu elementu CRM wraz z numerem wewnętrznym. W tym celu należy wpisać ; lub symbol # po numerze telefonu klienta i podać numer wewnętrzny.

Połączenie wychodzące na taki numer jest również obsługiwane przez Telefonię Bitrix24.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Menu głosowe IVR Ogólne ustawienia Telefonii Użytkownicy Telefonii: ustawienia ogólne Czarna lista Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących Jak skonfigurować Telefonię do odbierania połączeń w mobilnym CRM Połączenia wychodzące nie działają: przyczyny i rozwiązania Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24 Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń