Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak wysyłać wiadomości e-mail z CRM

W Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z CRM. Historia wiadomości jest zapisywana w odpowiednim formularzu elementu CRM. Efektywnie obsługuj e-maile w CRM: czytaj, wysyłaj, załączaj pliki. Możesz również utworzyć aktywność z e-maila, dzięki czemu nie zapomnisz później skontaktować się z klientem.

Podłącz skrzynkę pocztową


Wysyłaj wiadomości e-mail z formularza elementu CRM

Otwórz formularz elementu CRM i kliknij E-mail.

Wpisz temat i treść wiadomości e-mail oraz dodaj odbiorców. Możesz dodać adres e-mail, aby wysłać kopię. W razie potrzeby załącz plik do wiadomości e-mail.

Jak zrozumieć, czy wiadomość została przeczytana, czy nie

Status przeczytania wiadomości znajdziesz w formularzu wysłanej wiadomości w prawym rogu.

Czasami, ze względu na duże obciążenie kanału, e-maile z Marketingu i CRM, a także zwykłe e-maile, mogą być wysyłane z opóźnieniem 30-40 minut.

Rozmiar załączników do wiadomości e-mail wychodzących i przychodzących w CRM nie powinien przekraczać 14,3 MB. W przeciwnym razie wiadomość e-mail nie zostanie wysłana ani odebrana.


Użyj szablonu dla podobnych e-maili

Jeśli często wysyłasz podobne e-maile, możesz utworzyć szablon wiadomości e-mail.

Szablony e-mail w CRM Bitrix24

Jeśli wysyłasz e-maile za pomocą przycisków Przekaż dalej lub Odpowiedz, Bitrix24 dołączy je do formularza, z którego wysłano pierwszy e-mail. Odpowiedzi klientów będą również powiązane z tym formularzem niezależnie od tego, czy e-maile zostały wysłane z poczty Bitrix24, czy z klienta poczty.

Wyświetl przychodzące wiadomości e-mail w formularzu elementu CRM

Jeśli włączyłeś opcję Integracja z CRM, przychodzące e-maile będą automatycznie trafiać do formularza klienta. Wszystkie przychodzące wiadomości można znaleźć na osi czasu formularza elementu CRM.

Każdy przychodzący e-mail tworzy aktywność, dzięki czemu nie przegapisz żadnej wiadomości od klienta.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z CRM. Historia wiadomości jest zapisywana w odpowiednim formularzu elementu CRM.
  • W CRM możesz czytać i wysyłać e-maile, a także załączać do nich pliki.
  • Skorzystaj z szablonów e-maili, jeśli często wysyłasz podobne e-maile do swoich klientów.
  • Wszystkie przychodzące wiadomości e-mail są wyświetlane na osi czasu formularza elementu CRM, jeśli masz włączoną opcję integracji z CRM.
  • Utwórz aktywność na podstawie wiadomości e-mail, , aby pamiętać o skontaktowaniu się z klientem.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Podgląd wiadomości e-mail na osi czasu Szablony e-mail w CRM Bitrix24 Poczta internetowa w aplikacji mobilnej Jak dodać nową skrzynkę nadawcy w mobilnym CRM Przełączaj się między wiadomościami e-mail w elemencie CRM Jak utworzyć e-mail na podstawie szablonu w CRM