Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Szczegóły połączenia telefonicznego

Sekcja Szczegóły połączenia telefonicznego zawiera dane o wszystkich połączeniach przychodzących i wychodzących wykonywanych przy użyciu Telefonii Bitrix24. Tutaj pracownicy mogą odtwarzać i analizować połączenia.

Pełny dostęp do szczegółów połączeń ma wyłącznie administrator konta. Możesz jednak skonfigurować uprawnienia dostępu dla zwykłych pracowników.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24


Jakie dane są przechowywane w szczegółach połączeń

Sekcja Szczegóły połączenia znajduje się w CRM > Dodatki > Telefonia > Szczegóły połączenia telefonicznego.

Tutaj znajdziesz listę połączeń z dodatkowymi informacjami w kolumnach: status, data połączenia, czas trwania, koszt, ocena, nagrania i inne.

Ponadto możesz łatwo filtrować połączenia według różnych pól.


Jakie pola są dostępne w szczegółach połączenia

Z poniższej listy dowiesz się, jakie pola są dostępne w sekcji Szczegóły połączenia telefonicznego.

Pracownik: nazwa użytkownika odpowiedzialnego za połączenie.

Numer telefonu portalu: wynajęty numer/podłączona centrala SIP PBX używane do wykonywania lub odbierania połączeń w Bitrix24.

Telefon: numer telefonu klienta lub pracownika, który wykonał lub odebrał połączenie.

Rodzaj połączenia: przychodzące, wychodzące, przychodzące przekierowane, oddzwonienie lub automatyczne połączenie informacyjne.

  • Połączenie przychodzące z przekierowaniem to połączenie, które zostało przekierowane na numer komórkowy.
  • Oddzwonienie to połączenie, które klient zamówił po wypełnieniu formularza CRM.
    Formularz oddzwaniania
  • Połączenie informacyjne to automatyczne połączenie z klientem z wcześniej przygotowanym tekstem lub nagraniem. Dostępne jest w regułach, procesach biznesowych workflow i Marketingu CRM.
  • Czas trwania połączenia: pokazuje czas trwania połączenia.
  • Data połączenia telefonicznego: pokazuje godzinę i datę wykonania połączenia.
  • Status: wskazuje, czy połączenie powiodło się, czy nie. Połączenie nie powiedzie się, jeśli zostanie nieodebrane lub zawiera błędy.
  • Koszt: pokazuje koszt połączenia (z VAT).
  • Cena transkrypcji: koszt rozpoznawania mowy w rozmowie telefonicznej.
    Transkrypcja rozmowy

  • Ocena: ocena jakości pozostawiona przez klienta po zakończeniu połączenia.
  • Nagrywanie: nagrywanie i transkrypcja rozmów.
    Nagrywanie rozmów

  • Szczegóły: zawiera plik dziennika z informacjami technicznymi na temat połączenia. Dziennik połączeń

  • CRM: link do leadu, kontaktu lub firmy, jeśli połączenie zostało zapisane w CRM.
  • Skomentuj: komentarz pozostawiony przez pracownika w oknie połączenia.
    Okno połączenia: opcje podczas połączenia

Możesz wybrać, które kolumny mają być wyświetlane na liście. Aby to zrobić, kliknij ustawienia ⚙️, wybierz pola i kliknij Dodaj.


Jak wyeksportować szczegóły połączeń do Excela

Możesz wyeksportować szczegóły połączeń do pliku XLS, aby przenieść dane do programu innej firmy.

Jeśli potrzebujesz konkretnych połączeń, przefiltruj dane i kliknij Eksportuj do Excela. Plik eksportu będzie zawierał wszystkie kolumny z wyjątkiem kolumn Nagrywanie i Szczegóły.


W skrócie
  • Sekcja Szczegóły połączenia telefonicznego zawiera dane o wszystkich połączeniach przychodzących i wychodzących wykonywanych przy użyciu Telefonii Bitrix24.
  • Pełny dostęp do szczegółów połączeń ma wyłącznie administrator konta. Możesz jednak skonfigurować uprawnienia dostępu dla zwykłych pracowników.
  • Ta sekcja zawiera listę połączeń z dodatkowymi szczegółami w kolumnach: status, data połączenia, czas trwania, koszt, ocena, nagrania i inne. Możesz filtrować połączenia według różnych parametrów pól.
  • Przefiltruj i wyeksportuj szczegóły połączeń do Excela. Wyeksportowane zostaną wszystkie dane z wyjątkiem kolumn Nagrywanie i Szczegóły.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wyślij dziennik połączeń do Wsparcia Birtix24 Statystyka połączeń: jak tworzyć raporty i oceniać wydajność pracowników