Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Czat z CoPilot

W Bitrix24 możesz rozmawiać z asystentem AI CoPilot w osobnym czacie. CoPilot pomoże Ci rozwiązać różne problemy: napisze tekst reklamowy lub wpadnie na nietypowy pomysł biznesowy.

W najnowszej aktualizacji dodaliśmy nowe funkcje czatu z CoPilot:

  • wybierz rolę CoPilot
  • zaproś współpracowników do czatu z CoPilot
  • komunikacja z CoPilot w aplikacji mobilnej Bitrix24

Jak otworzyć czat z CoPilot

Czat z CoPilot znajduje się w osobnej sekcji w panelu czatu. Wszystkie dialogi są zapisywane, a CoPilot zapamiętuje kontekst każdego czatu. W każdej chwili możesz wrócić do dyskusji i kontynuować dialog.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Kliknij ikonę CoPilot na pasku bocznym czatów.

Utwórz nowy czat, klikając + lub Zadaj pytanie. Wybierz rolę CoPilot. Aby zadawać pytania na tematy ogólne, wybierz rolę Uniwersalny CoPilot.

Możesz zadać pytanie tekstowe lub głosowe.

Nazwę czatu można zmienić ręcznie lub zmieni się ona automatycznie w zależności od pytania. W ten sposób możesz szybko znaleźć potrzebny czat na liście.

  1. Przejdź do sekcji Komunikator,
  2. Otwórz blok CoPilot,
  3. Dotknij + i wybierz rolę dla CoPilot.

Aby zadać pytania na tematy ogólne, wybierz rolę Uniwersalny CoPilot lub kliknij Pomiń.

Następnie zadaj pytanie.


Role CoPilot

CoPilot może pełnić rolę eksperta w określonej dziedzinie. Dodaliśmy ponad 30 ról: kierownik działu sprzedaży, prawnik, menedżer HR, poeta i wiele innych.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Rolę możesz wybrać podczas tworzenia nowego czatu lub w trakcie komunikacji z CoPilot. Role są podzielone na kategorie na podstawie obszarów działania. Na przykład CoPilot w roli prawnika pomoże Ci przeanalizować ryzyka prawne i zrozumieć regulacje.

Aby szybko rozpocząć rozmowę i zobaczyć, jak CoPilot odpowiada w konkretnej roli, skorzystaj z gotowych poleceń.

Możesz także sformułować pytanie samodzielnie. Określ format odpowiedzi, ton tekstu i podaj przykłady. Eksperymentuj, aby uzyskać najdokładniejszą odpowiedź.
Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot

Rolę możesz wybrać podczas tworzenia nowego czatu lub w trakcie komunikacji z CoPilot. Role są podzielone na kategorie na podstawie obszarów działania. Aby szybko rozpocząć rozmowę i zobaczyć, jak CoPilot odpowiada w konkretnej roli, skorzystaj z gotowych poleceń.

Możesz także sformułować pytanie samodzielnie. Określ format odpowiedzi, ton tekstu i podaj przykłady. Eksperymentuj, aby uzyskać najdokładniejszą odpowiedź.
Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot


Jak dodać współpracowników do czatu z CoPilot

Możesz teraz zapraszać współpracowników do czatu z CoPilot. Odpowiedzi CoPilot zobaczą wszyscy uczestnicy czatu.

Możesz dodać uczestników podczas tworzenia czatu lub w trakcie komunikacji z CoPilot.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Kliknij Dodaj uczestników, wybierz pracowników i zaproś ich.

Aby napisać do współpracownika na czacie z CoPilot, wspomnij o nim. Aby to zrobić, naciśnij + lub @ i wprowadź imię użytkownika. Na wszystkie wiadomości bez wspomnienia konkretnej osoby będzie odpowiadał CoPilot.

Kliknij Dodaj uczestników, wybierz pracowników i kliknij Gotowe.

Aby napisać do współpracownika na czacie z CoPilot, wspomnij o nim. Aby to zrobić, naciśnij + lub @ i wprowadź imię użytkownika. Na wszystkie wiadomości bez wspomnienia konkretnej osoby będzie odpowiadał CoPilot.


W skrócie

  • W Bitrix24 możesz rozmawiać z asystentem AI CoPilot w osobnym czacie. CoPilot pomoże Ci rozwiązać różne problemy: napisze tekst reklamowy lub wpadnie na nietypowy pomysł biznesowy.
  • Czat z CoPilot jest dostępny zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej.
  • Aby zadać pytanie, kliknij ikonę CoPilot na pasku bocznym czatów.
  • CoPilot może pełnić rolę eksperta w określonej dziedzinie. Dodaliśmy ponad 30 ról: kierownik działu sprzedaży, prawnik, menedżer HR, poeta i wiele innych.
  • Możesz zapraszać współpracowników do czatu z CoPilot. Odpowiedzi CoPilot zobaczą wszyscy uczestnicy czatu.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
CoPilot w CRM CoPilot w witrynach CoPilot: często zadawane pytania Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot Zmień dostawcę CoPilot CoPilot w zadaniach CoPilot w Poczcie Biblioteka promptów Wybierz język odpowiedzi CoPilot w CRM Asystent AI CoPilot w Bitrix24