W Bitrix24 możesz tworzyć czaty grupowe, aby komunikować się ze współpracownikami. W tym artykule przeczytasz o typach czatów, ich ustawieniach i możliwościach.
Czat grupowy
Ten czat jest przeznaczony do współpracy. Kliknij ikonę notatki na górze listy czatów i wybierz Czat grupowy.
Wpisz nazwę czatu, prześlij zdjęcie i dodaj uczestników. Podaj opis i skonfiguruj prywatność w bloku Ustawienia czatu. Jeśli funkcja Widoczne w wynikach wyszukiwania jest aktywna, pracownicy firmy będą mogli znaleźć czat według nazwy i dołączyć do niego.
Możesz dodać cały dział razem: nowi pracownicy zostaną dodani automatycznie, a zwolnieni zostaną wykluczeni z czatu.
Skonfiguruj uprawnienia dostępu do czatu. Wybierz właściciela i administratorów czatu oraz określ, kto może zarządzać uczestnikami, wysyłać wiadomości i zmieniać motyw:
- Wszyscy członkowie
- Administratorzy i właściciel
- Wyłącznie właściciel
Aby usunąć czat:
- Otwórz pasek boczny czatu grupowego.
- Kliknij Trzy kropki (...) > Usuń.
Wideokonferencja
Wideokonferencje to rozmowy grupowe pomiędzy pracownikami a użytkownikami zewnętrznymi. Kiedy tworzysz czat z wideokonferencją, link do niej jest generowany automatycznie. Wyślij link do wideokonferencji uczestnikom, którzy nie są zarejestrowani w Twoim Bitrix24.
Wideokonferencje HD
Podaj nazwę i opis czatu, dodaj uczestników i skonfiguruj prywatność. Utwórz hasło do zalogowania w sekcji Prywatność, aby uniemożliwić nieupoważnionym użytkownikom dołączenie do wideokonferencji.
Skonfiguruj uprawnienia dostępu. Wybierz właściciela i administratorów czatu oraz określ, kto może zarządzać uczestnikami, wysyłać wiadomości i zmieniać motyw.
- Bitrix24 oferuje czaty osobiste, grupowe i czaty wideokonferencyjne.
- W ustawieniach czatu grupowego i wideokonferencji możesz zarządzać listą uczestników, konfigurować uprawnienia dostępu i prywatność.
- Wideokonferencje można wykorzystywać do rozmów grupowych pomiędzy pracownikami i użytkownikami zewnętrznymi, którzy nie są zarejestrowani w Bitrix24.