Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.
Porównaj, jak wpływa CoPilot na proces pracy po rozmowie telefonicznej. Bez pomocy CoPilot musisz:
-
Kilka razy przesłuchać nagranie rozmowy, aby zapamiętać szczegóły.
-
Znaleźć ważne szczegóły: metodę płatności lub adres dostawy.
-
Wprowadzić te dane w formularzu deala.
CoPilot wykona część pracy za pracownika:
-
Transkrybuj nagrania rozmów. Teraz nie musisz tracić czasu na słuchanie połączeń. Otwórz tekst transkrypcji i szybko znajdź potrzebne informacje.
-
Utwórz podsumowanie rozmowy. Przeczytaj krótki opis rozmowy, aby zapamiętać kilka podstawowych szczegółów i przygotować się na następną rozmowę.
-
Automatycznie wypełniaj pola. CoPilot automatycznie wypełni pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączeń telefonicznych.
Przetwarzanie połączeń za pomocą CoPilot
Istnieje kilka etapów przetwarzania połączeń przy użyciu CoPilot:
Transkrypcja rozmowy. CoPilot zapisuje nagranie rozmowy z Twoim klientem i konwertuje mowę na tekst. Możesz od razu otworzyć transkrypcję i wyświetlić wszystkie szczegóły rozmowy. Kliknij przycisk lupy, aby znaleźć potrzebny tekst.
Generowanie podsumowania połączenia. CoPilot tworzy podsumowanie rozmowy i podkreśla najważniejsze punkty.
Aby otworzyć podsumowanie połączenia, kliknij View (Wyświetl) na osi czasu po prawej stronie.
Automatyczne uzupełnianie pól. CoPilot automatycznie wypełnia puste pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączenia telefonicznego. Takie wartości pól są oznaczone specjalną ikoną .
Jeśli pole zawiera określoną wartość pola, CoPilot zaproponuje Ci zachowanie lub zastąpienie tej wartości.
Na przykład klient oddzwonił w celu zmiany koloru produktu. CoPilot przetworzy połączenie i poprosi o wpisanie nowej wartości w polu. Na osi czasu zobaczysz status: CoPilot is awaiting your permission to replace field data (CoPilot czeka na pozwolenie na zmianę danych).
Kliknij View suggested entries (Wyświetl sugerowane pola), aby przejrzeć i potwierdzić zmianę.
Jeśli nie masz pewności, jakie informacje zachować, zapoznaj się z transkrypcją lub podsumowaniem rozmowy. Z ich pomocą zapamiętasz wszystkie ważne szczegóły i poprawnie wypełnisz pola.
Aby sprawdzić status wypełnienia pól, przejdź do widoku Kanban.
-
Fields completed (Pola wypełnione): CoPilot automatycznie wypełnił pola i możesz kontynuować pracę z leadem lub dealem.
-
Action required (Czeka na pozwolenie): CoPilot proponuje zastąpienie wartości pól. Otwórz formularz leadu lub deala i wybierz potrzebne wartości.
-
Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.
-
CoPilot w CRM jest dostępny w leadach i dealach.
-
CoPilot automatycznie wypełnia puste pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączenia telefonicznego. Jeśli pole zawiera określoną wartość pola, CoPilot zaproponuje Ci zachowanie lub zastąpienie tej wartości.