Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

CoPilot w Aktualnościach

Asystent AI CoPilot jest dostępny w Aktualnościach. Pomaga użytkownikom tworzyć posty i je komentować. Podaj kontekst, a CoPilot wygeneruje tekst.

Możesz uruchomić CoPilot na trzy sposoby:

  • Otwórz okno wprowadzania tekstu i naciśnij spację.

  • Kliknij przycisk CoPilot w wiadomości.

  • Napisz tekst, zaznacz go i kliknij wyskakujący przycisk CoPilot.


Utwórz post za pomocą CoPilot

Bitrix24 ma kilka domyślnych poleceń, dzięki którym możesz zaoszczędzić czas. Dzielą się na kilka grup:

Zanalizuj tekst. Poproś CoPilot o wyjaśnienie i podsumowanie tekstu, podkreślenie plusów i minusów.

Zmodyfikuj tekst. Poproś CoPilot o ulepszenie lub uproszczenie tekstu. Skróć lub wydłuż tekst. CoPilot może sprawdzać pisownię i interpunkcję, tłumaczyć tekst na inny język.

Zmień ton tekstu. CoPilot może zmienić tekst na bardziej uprzejmy lub formalny.

Napisz za mnie. Podaj kilka podstawowych informacji, a CoPilot przygotuje tekst wiadomości i pomoże Ci stworzyć oryginalne życzenia świąteczne. CoPilot może również przygotować tekst na wolne stanowisko, wskazując wymagania i obowiązki pracownika.

Niektóre z tych poleceń są również dostępne podczas dodawania komentarzy do postów w Aktualnościach.


Dodaj komentarz za pomocą CoPilot

Pospiesznie napisany komentarz można szybko poprawić za pomocą CoPilot. Istnieje kilka dodatkowych scenariuszy podczas pracy z komentarzami, które nie są dostępne podczas pisania postów.

CoPilot może pochwalić lub skrytykować post, a także podziękować autora i zgodzić się lub nie z jego opinią.


Pracuj z informacjami za pomocą CoPilot

CoPilot pomoże podsumować treść długich postów. Wybierz jedno z predefiniowanych poleceńPredefiniowane polecenia to wstępnie przygotowane polecenia dla CoPilot. poniżej:

  • Wyjaśnij tekst
  • Podsumuj tekst
  • Podkreśl plusy i minusy

Przeglądając wiadomości w Aktualnościach, kliknij CoPilot pod postem i wybierz potrzebną opcję.


W skrócie
  • CoPilot to asystent sztucznej inteligencji wbudowany w Bitrix24. W Aktualnościach pomaga Ci tworzyć posty lub zostawiać komentarze.
  • Podaj podstawowe informacje, a CoPilot automatycznie utworzy na ich podstawie tekst.
  • Możesz skorzystać z CoPilot w komentarzach pod postem. Bierze pod uwagę informacje zawarte w poście i na ich podstawie może przygotować gotową odpowiedź.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zmień dostawcę CoPilot Czat z CoPilot CoPilot w zadaniach CoPilot w witrynach CoPilot w CRM Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot Biblioteka promptów CoPilot: często zadawane pytania CoPilot w Poczcie Wybierz język odpowiedzi CoPilot w CRM