CoPilot to asystent Bitrix24, który działa na podstawie technologii AI i jest wbudowany w codzienne scenariusze pracy: napisze tekst, oceni pomysł, pomoże sformułować myśl lub podkreśli najważniejsze informacje z długiej wiadomości. W artykule znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące CoPilot.
W jakich sekcjach Bitrix24 dostępny jest CoPilot
CoPilot w Aktualnościach
CoPilot w zadaniach
Czat z CoPilot
CoPilot w CRM
Czy CoPilot przechowuje dane do szkolenia modeli
CoPilot nie uczy się na Twoich danych i nie zapisuje ich. Po zakończeniu pracy z CoPilot dane u dostawcy AI zostaną usunięte. Pytania i odpowiedzi są przechowywane wyłącznie w historii czatów. Wyczyść historię, aby usunąć te dane.
Czat z CoPilot
Jakie modele językowe można zastosować
W tej chwili do wyboru jest dostępny gpt-3.5-turbo. W przyszłości będą używane inne języki.
Ustawienia Bitrix24
Jeśli chcesz wybrać inny model, zainstaluj aplikację z Marketu.
Czy istnieją uprawnienia dostępu do CoPilot
Z CoPilot mogą korzystać wszyscy pracownicy Twojego konta Bitrix24.
Czy można wyłączyć CoPilot w Bitrix24
Możesz określić, w jakich sekcjach będzie dostępny CoPilot. Przejdź do sekcji Ustawienia > Ustawienia CoPilot.
Ustawienia Bitrix24
Jak wiarygodne są odpowiedzi CoPilot
CoPilot generuje odpowiedzi na podstawie informacji uzyskanych podczas szkolenia modelu. Zawsze sprawdzaj odpowiedzi z CoPilot, aby uniknąć błędów rzeczowych lub logicznych.