W ramach wersji Bitrix24 Vega dodaliśmy asystent CoPilot do Czatu, Aktualności, Zadań i CRM. Asystent AI CoPilot zaoszczędzi czas na pisaniu tekstów, obsłudze połączeń z klientami i tworzeniu zadań. Możesz skupić się na ważniejszych sprawach.
CoPilot może:
-
pomóc w sformułowaniu pomysłu
-
streszczać długie teksty
-
transkrybować nagrania rozmów z klientami i uzupełniać pola w formularzach elementów CRM
-
tworzyć zadania i dodawać listy kontrolne
Bitrix24 ma predefiniowane poleceniaPredefiniowane polecenia to wstępnie przygotowane polecenia dla CoPilot. , które mogą pomóc w rozpoczęciu pracy ze sztuczną inteligencją.
CoPilot w Aktualnościach
Asystent AI CoPilot jest dostępny w Aktualnościach. Pomaga użytkownikom tworzyć posty i je komentować. Podaj kontekst, a CoPilot wygeneruje tekst.
CoPilot w Aktualnościach
Bitrix24 ma kilka predefiniowanych poleceń, dzięki którym możesz zaoszczędzić czas:
- Zanalizuj tekst. Poproś CoPilot o wyjaśnienie i podsumowanie tekstu, podkreślenie plusów i minusów.
- Zmodyfikuj tekst. Poproś CoPilot o ulepszenie lub uproszczenie tekstu. Skróć lub wydłuż tekst. CoPilot może sprawdzać pisownię i interpunkcję, tłumaczyć tekst na inny język.
- Zmień ton tekstu. CoPilot może zmienić tekst na bardziej uprzejmy lub formalny.
- Napisz za mnie. Podaj kilka podstawowych informacji, a CoPilot przygotuje tekst wiadomości i pomoże Ci stworzyć oryginalne życzenia świąteczne. CoPilot może również przygotować tekst na wolne stanowisko, wskazując wymagania i obowiązki pracownika.
CoPilot w zadaniach
Podczas tworzenia zadania możesz skorzystać z asystenta AI CoPilot. Pomaga łatwiej i szybciej tworzyć zadania: przekształci wersję roboczą tekstu w kompetentny i zrozumiały opis zadania oraz utworzy listę kontrolną.
CoPilot w zadaniach
CoPilot wykona część pracy za Ciebie:
- Pomoże Ci napisać szczegółowy i zrozumiały opis zadania oraz rozdzieli zadania pomiędzy pracowników.
- Wygeneruje listę kontrolną jednym kliknięciem.
- Przeczyta wszystkie komentarze w zadaniu, podkreśli najważniejsze punkty i przygotuje odpowiedź.
Aby szybko napisać komentarz lub otrzymać podsumowanie dyskusji, skorzystaj z predefiniowanych poleceń CoPilot. Skopiuj komentarz autora i wybierz potrzebne polecenie CoPilot, aby napisać odpowiedź.
CoPilot w czatach
Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy.
Aby otworzyć CoPilot, kliknij ikonę na pasku bocznym czatów. Aby utworzyć nowy czat z botem, kliknij + lub Zadaj pytanie.
Czat z CoPilot
CoPilot w CRM
Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.
CoPilot w CRM
CoPilot wykona część pracy za pracownika:
- Transkrybuj nagrania rozmów. Teraz nie musisz tracić czasu na słuchanie połączeń. Otwórz tekst transkrypcji, aby szybko znaleźć potrzebne informacje.
- Utwórz podsumowanie rozmowy. Przeczytaj krótki opis rozmowy, aby zapamiętać kilka podstawowych szczegółów i przygotować się na następną rozmowę.
- Automatycznie wypełniaj pola. CoPilot automatycznie wypełni pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączeń telefonicznych.
- CoPilot to Twój osobisty asystent ze sztuczną inteligencją. Dostępny jest w Aktualnościach, Zadaniach i CRM. Jest również zintegrowany z nowym czatem.
- Aby korzystać z CoPilot, nie jest wymagana umiejętność pisania poleceń. Bitrix24 udostępnia predefiniowane polecenia, które pomogą w rozpoczęciu pracy ze sztuczną inteligencją.
- Szybciej pisz posty dzięki CoPilot. Wykorzystaj go podczas dodawania komentarzy, w którym pochwalisz lub skrytykujesz post, podsumujesz tekst lub przetłumaczysz go na inny język.
- Twórz listy kontrolne w zadaniach jednym kliknięciem za pomocą CoPilot.
- Otwórz czat CoPilot i wpisz polecenie dotyczące dowolnej sprawy. CoPilot zapisuje historię rozmów i zapamiętuje kontekst Twojego polecenia. Aby kontynuować, możesz wrócić do rozpoczętych wcześniej czatów.
- W CRM CoPilot może transkrybować nagrania połączeń, tworzyć podsumowanie rozmów i automatycznie uzupełniać pola w formularzu elementu CRM. Jest dostępny w leadach i dealach.