W poczcie Bitrix24 pojawił się asystent sztucznej inteligencji CoPilot. Podkreśli najważniejsze punkty w korespondencji, napisze nowy e-mail lub kontynuuje rozpoczęty tekst. CoPilot poprawi błędy w tekście i przetłumaczy go na inne języki.
Jak aktywować CoPilot w poczcie
Możesz aktywować CoPilot w poczcie na trzy sposoby:
- W oknie wprowadzania tekstu naciśnij spację.
- Kliknij przycisk CoPilot.
- Napisz tekst, zaznacz go i kliknij ikonę CoPilot.
Jak pracować z gotowymi poleceniami
Do menu CoPilot dodaliśmy często używane polecenia, aby skrócić czas potrzebny na napisanie poleceń.
- CoPilot pomoże podkreślić główne punkty korespondencji z klientem.
- Zacznij pisać e-mail, a CoPilot kontynuuje tekst za Ciebie.
Podczas pracy z pocztą użyj innych poleceń.
Zanalizuj tekst. CoPilot pomoże podkreślić główne punkty e-maila. Podkreśli plusy i minusy.
Modyfikuj tekst. CoPilot zmodyfikuje gotowy tekst. Poproś CoPilot o ulepszenie lub uproszczenie tekstu. Skróć lub wydłuż tekst. CoPilot może sprawdzać pisownię i interpunkcję, przetłumaczyć tekst na inny język.
Ton tekstu. CoPilot może zmienić tekst na bardziej uprzejmy lub formalny.
Jak pisać własne polecenia
Jeśli chcesz zobaczyć inne opcje odpowiedzi CoPilot, skorzystaj z poniższego menu.
- Edytuj zapytanie - wybierz inne polecenie.
- Spróbuj ponownie - CoPilot przygotuje inną odpowiedź na to samo polecenie.
CoPilot może napisać e-mail za Ciebie. Podaj informacje wstępne, a CoPilot przygotuje tekst wiadomości e-mail.
- W poczcie Bitrix24 pojawił się asystent sztucznej inteligencji CoPilot. Podkreśli najważniejsze punkty w korespondencji, napisze nowy e-mail lub kontynuuje rozpoczęty tekst.
- CoPilot jest dostępny w sekcji Poczta oraz w poczcie CRM.
- Do menu CoPilot dodaliśmy często używane polecenia, aby skrócić czas potrzebny na napisanie poleceń.
- Możesz użyć gotowych poleceń lub napisać własne.
Polecane artykuły: