Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

CoPilot w Poczcie

W poczcie Bitrix24 pojawił się asystent sztucznej inteligencji CoPilot. Podkreśli najważniejsze punkty w korespondencji, napisze nowy e-mail lub kontynuuje rozpoczęty tekst. CoPilot poprawi błędy w tekście i przetłumaczy go na inne języki.

CoPilot jest dostępny w sekcji Poczta oraz w poczcie CRM.


Jak aktywować CoPilot w poczcie

Możesz aktywować CoPilot w poczcie na trzy sposoby:

  • W oknie wprowadzania tekstu naciśnij spację.
  • Kliknij przycisk CoPilot.
  • Napisz tekst, zaznacz go i kliknij ikonę CoPilot.

Jak pracować z gotowymi poleceniami

Do menu CoPilot dodaliśmy często używane polecenia, aby skrócić czas potrzebny na napisanie poleceń.

  • CoPilot pomoże podkreślić główne punkty korespondencji z klientem.
  • Zacznij pisać e-mail, a CoPilot kontynuuje tekst za Ciebie.

Podczas pracy z pocztą użyj innych poleceń.

Zanalizuj tekst. CoPilot pomoże podkreślić główne punkty e-maila. Podkreśli plusy i minusy.

Modyfikuj tekst. CoPilot zmodyfikuje gotowy tekst. Poproś CoPilot o ulepszenie lub uproszczenie tekstu. Skróć lub wydłuż tekst. CoPilot może sprawdzać pisownię i interpunkcję, przetłumaczyć tekst na inny język.

Ton tekstu. CoPilot może zmienić tekst na bardziej uprzejmy lub formalny.


Jak pisać własne polecenia

Jeśli chcesz zobaczyć inne opcje odpowiedzi CoPilot, skorzystaj z poniższego menu.

  • Edytuj zapytanie - wybierz inne polecenie.
  • Spróbuj ponownie - CoPilot przygotuje inną odpowiedź na to samo polecenie.

CoPilot może napisać e-mail za Ciebie. Podaj informacje wstępne, a CoPilot przygotuje tekst wiadomości e-mail.


W skrócie
  • W poczcie Bitrix24 pojawił się asystent sztucznej inteligencji CoPilot. Podkreśli najważniejsze punkty w korespondencji, napisze nowy e-mail lub kontynuuje rozpoczęty tekst.
  • CoPilot jest dostępny w sekcji Poczta oraz w poczcie CRM.
  • Do menu CoPilot dodaliśmy często używane polecenia, aby skrócić czas potrzebny na napisanie poleceń.
  • Możesz użyć gotowych poleceń lub napisać własne.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Biblioteka promptów CoPilot w zadaniach Zmień dostawcę CoPilot Asystent AI CoPilot w Bitrix24 Czat z CoPilot CoPilot: często zadawane pytania CoPilot w witrynach Wybierz język odpowiedzi CoPilot w CRM CoPilot w Aktualnościach CoPilot w CRM