Aby chronić odbiorców wiadomości e-mail przed spamem, usługi pocztowe wprowadzają ograniczenia liczby wiadomości e-mail, które można dziennie wysłać z jednej skrzynki pocztowej. Jeśli wysyłasz dużo e-maili, które nie spełniają wymagań dotyczących mailingów, Twój limit może zostać obniżony.
Jeśli usługa pocztowa obniżyła limit, zobaczysz odpowiednie powiadomienie w Bitrix24.
Aby zwiększyć limit, musisz najpierw skontaktować się ze wsparciem usługi pocztowej i uzgodnić nowy limit, a następnie ustawić go w Bitrix24.
- Sprawdź wymagania usług pocztowych dotyczące limitów.
Limity wysyłania i odbierania poczty Gmail - Skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej. Powiadom specjalistę wsparcia o problemie i uzgodnij nowy limit.
- Ustaw limit w Bitrix24. W Bitrix24 możesz ustawić limit wysyłania e-maili tylko dla poczty podłączonej w polu Dodaj nadawcę. Takie ustawienie jest niedostępne dla skrzynki pocztowej podłączonej w sekcji Poczta.
Kliknij Dodaj nadawcę, wprowadź nowy adres i kliknij Odbierz kod.
Wiadomość z kodem weryfikacyjnym zostanie wysłana na podany adres e-mail. Wpisz go w odpowiednim polu.
Następnie wybierz nowego nadawcę i kliknij przycisk ołówka (✏️), aby ustawić dzienny limit wiadomości e-mail.
Rozwiń ustawienia, klikając pole Dane serwera SMPT > zaznacz pole Włącz ograniczenie liczby wiadomości dziennie > ustaw limit wiadomości.
Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail
- Aby chronić odbiorców wiadomości e-mail przed spamem, usługi pocztowe wprowadzają ograniczenia liczby wiadomości e-mail, które można dziennie wysłać z jednej skrzynki pocztowej. Jeśli wysyłasz dużo e-maili, które nie spełniają wymagań dotyczących mailingów, Twój limit może zostać obniżony.
- Aby zwiększyć limit, zapoznaj się z warunkami wysyłania e-maili i skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej.
- W Bitrix24 możesz ustawić limit wysyłania e-maili tylko dla poczty podłączonej w polu Dodaj nadawcę.
- Po zwiększeniu limitu po stronie usługi pocztowej należy go zmienić w Bitrix24.