Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak zwiększyć dzienny limit wysyłania e-maili

Aby chronić odbiorców wiadomości e-mail przed spamem, usługi pocztowe wprowadzają ograniczenia liczby wiadomości e-mail, które można dziennie wysłać z jednej skrzynki pocztowej. Jeśli wysyłasz dużo e-maili, które nie spełniają wymagań dotyczących mailingów, Twój limit może zostać obniżony.

Jeśli usługa pocztowa obniżyła limit, zobaczysz odpowiednie powiadomienie w Bitrix24.

Aby zwiększyć limit, musisz najpierw skontaktować się ze wsparciem usługi pocztowej i uzgodnić nowy limit, a następnie ustawić go w Bitrix24.

  1. Sprawdź wymagania usług pocztowych dotyczące limitów.
    Limity wysyłania i odbierania poczty Gmail
  2. Skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej. Powiadom specjalistę wsparcia o problemie i uzgodnij nowy limit.
  3. Ustaw limit w Bitrix24. W Bitrix24 możesz ustawić limit wysyłania e-maili tylko dla poczty podłączonej w polu Dodaj nadawcę. Takie ustawienie jest niedostępne dla skrzynki pocztowej podłączonej w sekcji Poczta.
  4. Kliknij Dodaj nadawcę, wprowadź nowy adres i kliknij Odbierz kod.

    Wiadomość z kodem weryfikacyjnym zostanie wysłana na podany adres e-mail. Wpisz go w odpowiednim polu.

    Sprawdź folder ze spamem, jeśli nie otrzymasz wiadomości z kodem weryfikacyjnym.

    Następnie wybierz nowego nadawcę i kliknij przycisk ołówka (✏️), aby ustawić dzienny limit wiadomości e-mail.

    Rozwiń ustawienia, klikając pole Dane serwera SMPT > zaznacz pole Włącz ograniczenie liczby wiadomości dziennie > ustaw limit wiadomości.
    Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail


W skrócie
  • Aby chronić odbiorców wiadomości e-mail przed spamem, usługi pocztowe wprowadzają ograniczenia liczby wiadomości e-mail, które można dziennie wysłać z jednej skrzynki pocztowej. Jeśli wysyłasz dużo e-maili, które nie spełniają wymagań dotyczących mailingów, Twój limit może zostać obniżony.
  • Aby zwiększyć limit, zapoznaj się z warunkami wysyłania e-maili i skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej.
  • W Bitrix24 możesz ustawić limit wysyłania e-maili tylko dla poczty podłączonej w polu Dodaj nadawcę.
  • Po zwiększeniu limitu po stronie usługi pocztowej należy go zmienić w Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Lista obsługiwanych tagów HTML w Poczcie Bitrix24 Jak otrzymywać powiadomienia od Bitrix24 e-mailem Wyświetl nagłówki wiadomości e-mail (nagłówki RFC) Wolne terminy w poczcie